kardaani mopon koneiseen
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Uusi jäsen
Re: kardaani mopon koneiseen
Ostin kesällä nipun kartaaneita 30,- kpl
Saa samaan hintaan ostaa,eiköhän noita taas jostakin vastaan tule.
044 3736805
Saa samaan hintaan ostaa,eiköhän noita taas jostakin vastaan tule.
044 3736805
postia voi pist
Äkkiseltään arvaisin että Kangasalan autopurkaamo/Loistoauto
http://www.loistoauto.net/
Saattaisi pystyä toimittamaan mm juurikin volvon kardaania
T

T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
hain torstaina tuolta 3kpl/100€.tumpelo wrote:Äkkiseltään arvaisin että Kangasalan autopurkaamo/Loistoauto
T
paikkahan on käytännössä tampereella,ainakin ihan kupeessa.
Quasimodo (myyjä) kertoi että vielä jäi useita jäljelle.
Kävikös joku volvon kardaani pulttijaoltaankin suoraan fordin perään? Eilen sovitin kardaanin takaosaa paikalleen. Ohjausolake oli kyllä oikeen kokonen mutta pulttijako ei siä päinkään.
-
- Ron Champion
Kokeile pyöräyttää 90 astetta. Kuvio ei ole symmetrinen. Itse kysymykseen en muista vastausta.mäkkäri wrote:Kävikös joku volvon kardaani pulttijaoltaankin suoraan fordin perään? Eilen sovitin kardaanin takaosaa paikalleen. Ohjausolake oli kyllä oikeen kokonen mutta pulttijako ei siä päinkään.
Tai poraat vaan kylmästi uudet reijät jos ohjuri on oikein, mulla oli fordin iso laippa yhdessä perässä sorvasin ohjuria vetolaipasta pikkasen isommaksi ja porasin uudet reijät. edit. Pitää olla volvon pikku laipallinen kardaaniTero Frondelius wrote:Kokeile pyöräyttää 90 astetta. Kuvio ei ole symmetrinen. Itse kysymykseen en muista vastausta.mäkkäri wrote:Kävikös joku volvon kardaani pulttijaoltaankin suoraan fordin perään? Eilen sovitin kardaanin takaosaa paikalleen. Ohjausolake oli kyllä oikeen kokonen mutta pulttijako ei siä päinkään.
Kyllä se volvon pikkukardaani on ja pikku laipalla, samoin perässä pikkulaippa. Ei vaan osunu vaikka kuinka pyöritti. Kai se täytyy alkaa poraileen..
-
- Locost expertti
Saman tein, sorvautin peränlaippassa ohjuria isommaksi ja porasin uudet reijät.
Tänään tutkin periä vähän tarkemmin ni huomasin että mulla on 3 erilaista laippaa murikoissa. Pienimmässä niistä oli oikee jakokin. Paikoillaan olevassa perässä keskikokonen jossa vaan ohjaus oikeen kokonen.
-
- Locost expertti
Noita laippoja on jos minkäkinlaista, yksikään ei mulla osunut ilman muokkaamista.mäkkäri wrote:Tänään tutkin periä vähän tarkemmin ni huomasin että mulla on 3 erilaista laippaa murikoissa. Pienimmässä niistä oli oikee jakokin. Paikoillaan olevassa perässä keskikokonen jossa vaan ohjaus oikeen kokonen.
-
- Uusi jäsen
Cortinan laippa ja Amazonin kartaani sopivat ainakin minulla muokkaamatta yhteen.
Jari Perälä
0400-837 199
0400-837 199