MINUSTA ITSESTÄNI sen verran, että rata-ajokärpänen puri -98 endurancessa, jota olen katkotta harrastanut tähän asti. Tallissa on useita kilpureita ja aihioita, myös kilpailuhistoriallinen historic rally Kadett Rallye 1100SR jonka omistan kaverini kanssa puoliksi. Jarmo Kyllösen tallin SuperSaloon-luokan camarollakin on tullut pyörähdeltyä mutta onneksi palkintopallille asti sentään

Pahoin pelkään, että tulen harrastamaan locostia yhtä pitkäpiimäisesti kuin kaikkea muutakin, koska harrastaessani en halua ottaa stressiä siitä koska mikäkin valmistuu ja koska ehdin missäkin ajaa. Kaikki ajallaan, ja aikansa kutakin sanoi mummuvainaakin aikanaan.
Tässä rinnalla valmistuvat kesken olevat kolme endurance-autoa ja viimeistelyssä ensimmäistä rallikisaani odottava kadetti... joten tämä kesä mennee varikolla teollisuusvakoillessa muiden vehkeitä, joiden toteutuksen taso ja viimeistelyn laatu nettisivuja lukiessa pistää aika sanattomaksi. Se kertoo vain siitä, että monelle auto ja sen tekeminen itsessään on vähintään yhtä paljon tätä juttua kuin kilpaileminenkin, ja tämä asenne on minullakin lähellä sydäntä.
Onnea kesän kisoihin!
Ps. älkää suuttuko varikolla tyhmiä tenttaavalle pohojalaaselle, ja sanokaa heti suoraan jos ette halua toteutuksianne esitellä.