SS 702 --> TJ 733 FIN
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
Ota nyt vähän lisää aikaa ja muutat sitä painopistettä putken joudut kuitenkin muuttaan
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
niin näemmä joutuukin pakosarjan uusimaan mut emmää sitä konetta ala hilaamaan ettepäin, painopiste muuttuu kuitenkin kun auton minimipaino nousee 15kg,ja eipä taida riittääkkään kaikilla romppeilla mitä tossa joutuu laittaan
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
muutostyö R1 - FZ1 edistyy. pakosarja lopullista hitsausta vailla valmis. apulaitteet muuten olleet jo valmiit kuukauden joten nyt pakosarjan valmistuttua auton voi viedä sähköjen tekijälle/dynoon
- Attachments
-
- 20151211_191108[1].jpg (1.24 MiB) Viewed 6269 times
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
FZ1 saatu tänään käyntiin vakiosähköillä, tästä suurkiitos #702 Tuomainen.
vähän pensalinjojen siistimistä ja takajarrujen asennus niin auton voi viedä varsinaisten sähköjen tekijälle ja dynoon.
vähän pensalinjojen siistimistä ja takajarrujen asennus niin auton voi viedä varsinaisten sähköjen tekijälle ja dynoon.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
Fz1 proggis etenee. näyttäs hyvinpitkälti että siirrytään tehoissa uusille kymmenlukemille.
- Attachments
-
- johtosarja vaiheessa.
- 20160207_111041[1].jpg (1.98 MiB) Viewed 6151 times
-
- ton verran jäi ylimääräistä orggis sähköistä
- 20160207_111018[1].jpg (1.94 MiB) Viewed 6151 times
-
- Motestilla.
- 20160207_110603[1].jpg (2.09 MiB) Viewed 6151 times
-
- Ron Champion
- Posts: 616
- Joined: 28 Mar 2013, 20:05
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
tarkottaako se 170 vai 150 lukua?Tomi Jutila wrote:Fz1 proggis etenee. näyttäs hyvinpitkälti että siirrytään tehoissa uusille kymmenlukemille.
-
- Ron Champion
- Posts: 553
- Joined: 06 Oct 2011, 15:36
- Location: Vaasa
-
- Uusi jäsen
- Posts: 43
- Joined: 03 Dec 2013, 20:57
- Location: Vaasa
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
Mitä / minkä vaijereita / läpivientejä käytit? Miten teit vaijeroinnin?Tomi Jutila wrote:poljinpaketti asennettu ja vaijerointi viittävailla valmis.käytin paljon vaivaa että vaijerointi ja polkimien topparit ois oikeesti hyvin ettei tulis mitään vaijerigiljotiinia
Jari Perälä
0400-837 199
0400-837 199
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
kytkin lyhennetty R1 prätkä kytkinvaijeriJari Perälä wrote:Mitä / minkä vaijereita / läpivientejä käytit? Miten teit vaijeroinnin?Tomi Jutila wrote:poljinpaketti asennettu ja vaijerointi viittävailla valmis.käytin paljon vaivaa että vaijerointi ja polkimien topparit ois oikeesti hyvin ettei tulis mitään vaijerigiljotiinia
kaasu polkupyörän jarruvaijeri yleismalli
läpivienti 6-kolo m8 pultti mihin porattu 2mm reikä vaijerin läpimenolle
kaasuvaijeri p-pyörän valmis T-pää kaasupolkimen juureen ja kaasareille sopeva vastakkain kiristettävä pää mikä menee kaasuvivun koloon (lyhennys kaasareitten päästä)
kytkin orggis yamaha polkimen juureen ja lyhennys kytkinkopan päästä kytkinvivun sisään mahtuvalla päätteellä.
säätöosat kannattaa laittaa moottorinpäähän vaikka nuo m8 6-kolot periaatteessa vois toimia niinäkin mutta ovat pahassa paikassa
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
Fz1 poikuus käyty poistamassa ihan varovasti tottakai, huiput jäi alle 190km/h
- Attachments
-
- vlcsnap-2016-03-28-11h42m10s24.png (949.41 KiB) Viewed 5982 times
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
Moi!
Vau mikä rata laskea menemään. Ei riskin häivää. Täällä päin ei tahdo saada lupaa ajamiseen minkään järven jäälle. Onko tuo dynopaikka salaisuus? Jos olisi joskus vaikka tarvetta. Onnistuuko tuolla myös joidenkin purkkien säätäminen, vaiko vain mittauspalvelu?
t, Ari
Vau mikä rata laskea menemään. Ei riskin häivää. Täällä päin ei tahdo saada lupaa ajamiseen minkään järven jäälle. Onko tuo dynopaikka salaisuus? Jos olisi joskus vaikka tarvetta. Onnistuuko tuolla myös joidenkin purkkien säätäminen, vaiko vain mittauspalvelu?
t, Ari
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
Tämä rata on ihan pienen piirin priva paikka. täälläpäin ajamiseen ei lupia ole ollut tapana kysyä, ajetaan vaan.asassi wrote:Moi!
Vau mikä rata laskea menemään. Ei riskin häivää. Täällä päin ei tahdo saada lupaa ajamiseen minkään järven jäälle. Onko tuo dynopaikka salaisuus? Jos olisi joskus vaikka tarvetta. Onnistuuko tuolla myös joidenkin purkkien säätäminen, vaiko vain mittauspalvelu?
t, Ari
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
Niin dynopaikka oli motest ja siellä onnistuu ihan kaikki mm mun FZ1 kittisähköt kokonaisuudessaan on tehty siellä
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: SS 702 --> TJ 733 FIN
Fz1 ensi koeajo suoritettu Jurvassa. Hyvin pelasi mutta yksi homma tarvii parannusta. jonkinlainen kerääjäsäiliö pensalle on tehtävä. ulkoinen bosch pumppu hörii tyhjää kun tankista 1/3 jäljellä. tarkoittaa sitä että kisa pituutta ei pääse ongelmitta.
muuten ajo samanlaista kun kaasari R1.llä. tonnin ylävireisempi moottori menee samalla vaihderytmillä kun koneessa tiuhemmat rattaat eli sama perävälsä sopii.
muuten ajo samanlaista kun kaasari R1.llä. tonnin ylävireisempi moottori menee samalla vaihderytmillä kun koneessa tiuhemmat rattaat eli sama perävälsä sopii.