Kirjan valmistus lopetettu?
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Kirjan valmistus lopetettu?
Tuli toinen tai kolmas kerta vastaan kun tota kirjaa haluttaisiin kopioida ja ihmettelin siihen kirjan saatavuutta.
Amazonista ei ainakaan tunnu kirjaa saavan...
http://www.amazon.com/Build-Your-Sports ... _3_rsrsrs1
Enkä löytänyt haynesin sivuiltakaan.
Amazonista ei ainakaan tunnu kirjaa saavan...
http://www.amazon.com/Build-Your-Sports ... _3_rsrsrs1
Enkä löytänyt haynesin sivuiltakaan.
-
- Ron Champion
Mulle ainakin sanottiin että tuo Buld your own sports car on a budget jonka tekijä on Chris Gibbs olisi tuo viimeisin painos. Ja kuten totesin niin tuossa kirjassa tehdään hiukan eri mitalla leveys pohjalle on tuossa kirjassa 1118mm Lisäksi tuon ohje on linkkuperälle. Muutenhan tuo on samaa mitä nuo täälläkin olleet ohjeet.
Multa kyllä saa ton pdf:nä tai paperi kopiona jos haluu?
Multa kyllä saa ton pdf:nä tai paperi kopiona jos haluu?
Mulla on nyt nämä molemmat kirjat ja kyllä autoissa on paljon eroja.Jari wrote:Mulle ainakin sanottiin että tuo Buld your own sports car on a budget jonka tekijä on Chris Gibbs olisi tuo viimeisin painos.
Ron Championin kirja on siis se jonka perusteella tehdyillä autoilla täällä kait kilpaa ajellaan. Tämä Chris Gibbs:in kirja ei ole missään nimessä uusi painos Ron Championin kirjasta vaikka joku varmaan sitä niin markkinoi.
<i>Ron Champion</i>in "Build Your Own Sports Car for £250" ja vieläpä toinen painos jonka erottaa kannen tekstistä "and race it" on siis se kirja mitä tarvitaan.
Itse ostin ebay:stä englannista käytetyn, maksaa yleensä luokkaa 10-20 puntaa + kulut.
Spekuloisin sen verran että mahdollisesti Championin kirjasta ei tule aikoihin uutta painosta ja Haynes yrittää korvata sen tuolla Gibbsin kirjalla (Haynesilla ja Ronilla sukset ristissä? Lieneekö Ron hengissäkään?).
Gibbsin kirjahan olisi muuten paljon "parempi" kyllä.
(EDIT: Kirjan nimen välimerkit laitettu viksummin)
Last edited by multanen on 15 Jan 2008, 23:03, edited 1 time in total.
-
- Site Admin
-
- Ron Champion
-
- Ron Champion
Jari wrote:Joo mä pistelen huomenna töissä sen sulle. Kokonais tiedosto on sitten 60Mb ja mä olen jakanut sen 11 osaan, eli onko laatikossasi tilaa?Dohc4x4 wrote:Laitatko mulle pdf :nä
pky(at)gmail.com
niin saa kattella mitä eroja löytyy.
Voin kyllä pistellä ihan pari osaa / päiväkin jos haluut?
Laatikossa on tilaa, anna tulla kaikki kerralla.
Pete
0405883436
0405883436
-
- Ron Champion
-
- Ron Champion
Ei tunnu menevän edes liitteetön viesti läpi tonne sun laatikkoon? Onko sulla jotain spämmi estoja tai muuta päällä?Dohc4x4 wrote:Jari wrote:Joo mä pistelen huomenna töissä sen sulle. Kokonais tiedosto on sitten 60Mb ja mä olen jakanut sen 11 osaan, eli onko laatikossasi tilaa?Dohc4x4 wrote:Laitatko mulle pdf :nä
pky(at)gmail.com
niin saa kattella mitä eroja löytyy.
Voin kyllä pistellä ihan pari osaa / päiväkin jos haluut?
Laatikossa on tilaa, anna tulla kaikki kerralla.
Olisiko mahdollista laittaa pdf paketit myös minun laatikkoon jani.kaukiainen_poista_@gmail.com
KIITOS!
KIITOS!
--==http://www.pmc-motorsport.com==--
-
- Ron Champion
Siellä pitäisi olla!PMC wrote:Olisiko mahdollista laittaa pdf paketit myös minun laatikkoon jani.kaukiainen_poista_@gmail.com
KIITOS!

-
- Ron Champion