Historic Grand Race 2016
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
Historic Grand Race 2016
Historic Grand Race 2016 19.-21.8. Ahvenisto, Hämeenlinna
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
-
- Ron Champion
- Posts: 616
- Joined: 28 Mar 2013, 20:05
Re: Historic Grand Race 2016
muistakaa ilmoo. keskiviikkona menee umpeen.Mika Hirvonen wrote:ilmo auki
Re: Historic Grand Race 2016
Jos tälläkertaa muistais ottaa omanki auton mukaan kapinohin.. Huomenna dynoon uudella paketilla.
Jyri Kellosalo #707
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Historic Grand Race 2016
no nii....JK wrote:Jos tälläkertaa muistais ottaa omanki auton mukaan kapinohin.. Huomenna dynoon uudella paketilla.

-
- Ron Champion
- Posts: 616
- Joined: 28 Mar 2013, 20:05
Re: Historic Grand Race 2016
hyvä. peukut et menee kaik nappiin
-
- Ron Champion
- Posts: 616
- Joined: 28 Mar 2013, 20:05
Re: Historic Grand Race 2016
hienoa. saatiin taas yli 10 autoa ilmoon..
hyvät karkelot tulossa.. tsemppiä kaikille.
hyvät karkelot tulossa.. tsemppiä kaikille.
Re: Historic Grand Race 2016
Auto kärris huollettuna. Torstaina nokka kohti affea 

Re: Historic Grand Race 2016
Löytyiskös sunnuntaille keltään paria ylimäärästä lippua?
-
- Aktiivi
- Posts: 223
- Joined: 10 Mar 2012, 21:22
Re: Historic Grand Race 2016
Kuin sadevedellä pesty, töötituun sammujauhot siis, takavuosien sampoomainosta lainaten. Ei sillä että oisin pihi käyttään kunnanvettä mutta sattuneesta syystä oli sadevasisäiliöt täynnä.
Suurkiitos talkoisiin osallistuneille, Bogeyracing rules !
Suurkiitos talkoisiin osallistuneille, Bogeyracing rules !
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Historic Grand Race 2016
733 Affelta.
aika-ajossa yliyrkkää, tarun jätössä puoliks nurmeepitkin, neulansilmän jätössä pitkä liippi sisäpuolen nurmenkautta radalle ja lopuksi sammakkokurvissa spinni minkä jälkikiemurat vei etupyörän kaiteeseen vääntäen tukivarret. musta-valkoisen antoivat ja semmonen joulupukin näköinen hemmo ratavarikon päässä kysyi multa et mistä luulet sen saaneees....no oisko radan ulkopuolella ajosta nurmikolla kolmesti. no kyllä eikä sinä mitään sillä siellähän mä olin paitsi lapussa luki 3 spinniä että laskutaito oli hieman yltiöpositiivinen.
eka erä piikkiiin kake perässä MUISTAEN varoituksen ja ajaen senmukaan. sitten jollain loppupään kierroksilla olin näkevinään vilauksen mustasta lipusta johon en siinävaiheessa kiinnittänyt vielä mtn huomioo kun olin ajanut niinku kuuluukin.....seuraavalla kierroksella näin numeron 733....MITÄ VITTUA, en uskonut vieläkään kunnes näin sen vielä uudestaan jonka JÄLKEENKIN uskoin sen olevan väärä numero koska mitään en ollut tehnyt. kaken pästin vimeisellä kierroksella suosista ohi kun olin annetusta numerosta varma sillä jos se olisikin oikein niin ajaa kolari olis huonojuttu, eli luovuttamalla kakkosena maaliin kuitenkin.
tuomaritorniin tietty tämänjälkeen tietty ja kuulemma toistuva radanulkopuolella ajo pisteiden 4-5 välillä.....MITÄÄÄHÄ HELVETTIÄ. se varoitus ei ollutkaan tullut nurmikonleikkuusta vaan ajolinjan hakemisesta varikkomäkeen ylittäen toisenpuolen renkailla valkoinen viiva varikkomuuria vasten. olen ajanut siitä kymmenenevuotta ja siitä mäkeen kuuluukin vetää mutta tänävuonna viivaa ei olisi saanutkaan ylittää mutta ohjaajakokouksessa moisesta ei viitsitty mainita ja varsinkaan mulle sen varoituksen jälkeen. pisteellä 4 kuulemma joku yli innokas tuomari joka huutelee radioon kokoajan jotain ja kilpailun johtajan oli kuulemma reagoitava jotenkin palautteeseen mutta sitten reagoida mustallalipulla. sama ratatuomari jos on lähdönvalvoja niin puolet porukasta ottaa varaslähdön....?
Taistelu luokan sarjamestaruudesta päättyi osaltani siis tähän. Tästä erittäin kyseenalainen kiitos kilpailun johdolle. sanomattakin lienee selvää mitä kilpailunjohdon auktoriteetti omalta osaltani koki. jos varoituksen ilmoittaja olisi ollut Risto Pekonen niin hän olisi uskoakseni viitannut kyseistä viivaa ja kertonut sen ylittämisen olevan kiellettyä mutta tämä joulupukin näköinen paappa ei tehtäväänsä osannut.
illalla kävin kävelemässä radalla ja paikalle sattui ratayhtiön johtaja Pertti Kurki-Suonio ja sanoi että nyt kilpailun johto on keksinyt ihan omat säännöt viivan ylittämisestä, siitä mäkeen kuuluukin ajaa ja siitä sinne on aina ajettu. Peraakin syletti kilpailijoiden kyykytys ja sanoi maalaavansa viivan eripaikkaan jotta vetomiehen saa ajaa siitä mistä kuuluukin ajaa suomen moottoriratojen hienoimpaan ja huiminpaa paikkaan.
aika-ajossa yliyrkkää, tarun jätössä puoliks nurmeepitkin, neulansilmän jätössä pitkä liippi sisäpuolen nurmenkautta radalle ja lopuksi sammakkokurvissa spinni minkä jälkikiemurat vei etupyörän kaiteeseen vääntäen tukivarret. musta-valkoisen antoivat ja semmonen joulupukin näköinen hemmo ratavarikon päässä kysyi multa et mistä luulet sen saaneees....no oisko radan ulkopuolella ajosta nurmikolla kolmesti. no kyllä eikä sinä mitään sillä siellähän mä olin paitsi lapussa luki 3 spinniä että laskutaito oli hieman yltiöpositiivinen.
eka erä piikkiiin kake perässä MUISTAEN varoituksen ja ajaen senmukaan. sitten jollain loppupään kierroksilla olin näkevinään vilauksen mustasta lipusta johon en siinävaiheessa kiinnittänyt vielä mtn huomioo kun olin ajanut niinku kuuluukin.....seuraavalla kierroksella näin numeron 733....MITÄ VITTUA, en uskonut vieläkään kunnes näin sen vielä uudestaan jonka JÄLKEENKIN uskoin sen olevan väärä numero koska mitään en ollut tehnyt. kaken pästin vimeisellä kierroksella suosista ohi kun olin annetusta numerosta varma sillä jos se olisikin oikein niin ajaa kolari olis huonojuttu, eli luovuttamalla kakkosena maaliin kuitenkin.
tuomaritorniin tietty tämänjälkeen tietty ja kuulemma toistuva radanulkopuolella ajo pisteiden 4-5 välillä.....MITÄÄÄHÄ HELVETTIÄ. se varoitus ei ollutkaan tullut nurmikonleikkuusta vaan ajolinjan hakemisesta varikkomäkeen ylittäen toisenpuolen renkailla valkoinen viiva varikkomuuria vasten. olen ajanut siitä kymmenenevuotta ja siitä mäkeen kuuluukin vetää mutta tänävuonna viivaa ei olisi saanutkaan ylittää mutta ohjaajakokouksessa moisesta ei viitsitty mainita ja varsinkaan mulle sen varoituksen jälkeen. pisteellä 4 kuulemma joku yli innokas tuomari joka huutelee radioon kokoajan jotain ja kilpailun johtajan oli kuulemma reagoitava jotenkin palautteeseen mutta sitten reagoida mustallalipulla. sama ratatuomari jos on lähdönvalvoja niin puolet porukasta ottaa varaslähdön....?
Taistelu luokan sarjamestaruudesta päättyi osaltani siis tähän. Tästä erittäin kyseenalainen kiitos kilpailun johdolle. sanomattakin lienee selvää mitä kilpailunjohdon auktoriteetti omalta osaltani koki. jos varoituksen ilmoittaja olisi ollut Risto Pekonen niin hän olisi uskoakseni viitannut kyseistä viivaa ja kertonut sen ylittämisen olevan kiellettyä mutta tämä joulupukin näköinen paappa ei tehtäväänsä osannut.
illalla kävin kävelemässä radalla ja paikalle sattui ratayhtiön johtaja Pertti Kurki-Suonio ja sanoi että nyt kilpailun johto on keksinyt ihan omat säännöt viivan ylittämisestä, siitä mäkeen kuuluukin ajaa ja siitä sinne on aina ajettu. Peraakin syletti kilpailijoiden kyykytys ja sanoi maalaavansa viivan eripaikkaan jotta vetomiehen saa ajaa siitä mistä kuuluukin ajaa suomen moottoriratojen hienoimpaan ja huiminpaa paikkaan.
-
- Ron Champion
- Posts: 616
- Joined: 28 Mar 2013, 20:05
Re: Historic Grand Race 2016
tomi 9+0+11+11+dq+9=40-0=40
mika 7+9+9+8+9+8=50-7=43
kake 11+11+0+0+11+11=44-0=44
mika 7+9+9+8+9+8=50-7=43
kake 11+11+0+0+11+11=44-0=44
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Historic Grand Race 2016
Kiitos laskelmasta. Hrf ei pisteitä ole laskenut enkä itse ole mitenkään kartalla missä mennään saatikka mestaruus saumoista.
-
- Ron Champion
- Posts: 616
- Joined: 28 Mar 2013, 20:05
Re: Historic Grand Race 2016
jep. ratkiaa vasta vikassa kisassa 
