
KK 724 FIN
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
KK 724 FIN
Ylistaron Halkosaaressa runko rupeaa olemaan rullaavassa kunnossa pikkuhiljaa
. Hitsaushommat palautunu muistiin pidemmän tauon jälkeen.. Koneeksi tulossa Gsxr 1000 -04.

Tekniikkaa hieman tarkemmin:
Kone: GSXR 1000 -04
Perä: Ford 3.54 Guaife ATB
Alusta: Avo 12"/13"
Jarrut: Wilwood powerlite, pedalbox+paineensäädin
Ohjaus: Ford RH 2.4 kierrosta, Momo 280mm, Wilwood pikakiinnitys
Pyörät: Compomotive CXR 1380
Niin ja kuljettaja:Aloittelija
Kone: GSXR 1000 -04
Perä: Ford 3.54 Guaife ATB
Alusta: Avo 12"/13"
Jarrut: Wilwood powerlite, pedalbox+paineensäädin
Ohjaus: Ford RH 2.4 kierrosta, Momo 280mm, Wilwood pikakiinnitys
Pyörät: Compomotive CXR 1380
Niin ja kuljettaja:Aloittelija

Last edited by KakeK on 17 Jul 2009, 20:31, edited 6 times in total.
Mistä näihin katilla varustettuihin koneisiin löytää ilmoitetun teholukeman ilman kattia?
--==http://www.pmc-motorsport.com==--
Tietääkseni sellaisia ei kyllä tehdas ilmoita mutta jos viisampia niin kertokaa.
Oman koneeni ilmoitus 164hp ja ei muuta. Suoraan Suzukin teknisistä tiedoista mikkä maahantuoja antaa huoltotiedoissa. Voin kysäistä virallisesti Yamahalta R1 /FZS tehoa 2 viikon päästä huoltokoulutuksessa niin ei pitäisi olla epäselvää sen jälkeen.
Ja Katilla ei juurikaan pitäisi olla vaikutusta tehoon enää nykylaitteissa....
Tehty tuplaputkilla jos virtausta tarvitaan enemmän kuin pata tarvii.......
Oman koneeni ilmoitus 164hp ja ei muuta. Suoraan Suzukin teknisistä tiedoista mikkä maahantuoja antaa huoltotiedoissa. Voin kysäistä virallisesti Yamahalta R1 /FZS tehoa 2 viikon päästä huoltokoulutuksessa niin ei pitäisi olla epäselvää sen jälkeen.

Ja Katilla ei juurikaan pitäisi olla vaikutusta tehoon enää nykylaitteissa....
Tehty tuplaputkilla jos virtausta tarvitaan enemmän kuin pata tarvii.......
Sillä ihan kysyin, koska ennen tähän ei ole törmätty. Kaikki kisoissa mukana olevat auton on kaasarikoneita ja näissä ei ole ollut vakiona kattia. Säännöthän sanovat, että painon laskentaan käytetään ilmoitettua tehoa ilman kattia. Säännöissä olevassa painonlaskentaesimerkissä on ruisku R1, johon on lisätty 3 hv ilmoitetun tehon päälle. Jonkun pitäisi varmaan Norjasta tarkistaa, miten tätä sääntöä tulkitaan.
Last edited by PMC on 06 Oct 2008, 14:19, edited 1 time in total.
--==http://www.pmc-motorsport.com==--
juu kyseessä kevyt ensitarkistus. runkokatsastus tehdään sitten myöhemmin.
käynnissä oli se hyvä että sääntöihin tulee lisää kuvia jossa kerrotaan mitä kuvia kirjassa on. ja mitä niistä kuvista käytetään. säännöt kirjoitetaan kokonaan uusiksi(asiat ei muutu) jotta saataisiin helpommin ymmärrettävät niille jotka aloittavat rakentamaan ensimmäistä autoaan.
käynnissä oli se hyvä että sääntöihin tulee lisää kuvia jossa kerrotaan mitä kuvia kirjassa on. ja mitä niistä kuvista käytetään. säännöt kirjoitetaan kokonaan uusiksi(asiat ei muutu) jotta saataisiin helpommin ymmärrettävät niille jotka aloittavat rakentamaan ensimmäistä autoaan.
-
- Site Admin
- Posts: 624
- Joined: 16 Jun 2006, 07:59
- Location: Pietarsaari
- Contact:
Oli ehkä ihan hyvä että sääntöihin tehtiin kuvat mitä putkea rungossa saa missäkin käyttää. Meillä melko lahjakkaasti sotkettu pyöreät ja neliöputket keskenään. Menee 8 putkea vaihtoon per runko. Näköjään meilläkin toi luetun ymmärtäminen vaikeeta.Dohc4x4 wrote:Ennen maalausta ja pellitystä se laikan käyttö on vielä suht heleppoo.
Kylkipellit 2mm alumiinia ja kiinnitetty koriliimalla, eikun irrottelemaan.
