Pakki moponkoneiseen
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Pakki moponkoneiseen
Onko kellään oikeasti toimivaa pakkia autos ja olisko vinkkejä kuinka toteuttaa moinen keksintö? Nyt kun pakinrakentelu alkaa todenteolla niin olis kiva vaihtaa kokemuksia/mielipiteitä. 

ei oikein locost hintainen tuo pakkilaatikko
.
pakki on erittäin helppo toteuttaa rattaalla ja auton bendiksellisen startilla. joku mieleinen startti ja siihen sitten sopiva hammas moduli ratas. helppoa ja onnistuu varmasti kaikilta.
nyt kun porukassa on leikkuri firman miehiä niin varmasti voivat auttaa?
mulla ollut käytössä kaksi vuotta eikä mitään vikaa koko aikana. minä oikeasti käytän pakkia jatkuvasti.

pakki on erittäin helppo toteuttaa rattaalla ja auton bendiksellisen startilla. joku mieleinen startti ja siihen sitten sopiva hammas moduli ratas. helppoa ja onnistuu varmasti kaikilta.
nyt kun porukassa on leikkuri firman miehiä niin varmasti voivat auttaa?
mulla ollut käytössä kaksi vuotta eikä mitään vikaa koko aikana. minä oikeasti käytän pakkia jatkuvasti.
kokolailla kaikki käy mitä hyllystä löytyy. ehkä laittasin jonkun alennus vaihteellisen. ovat yleensä pienempiä ja vahvempia. kiva olisi tietysti jos olis joku perus halpa yleis startti niin kaikille ei tarttis olla erillaisia rattaita. biltemasta saa ainakin volvon alennus vaihteellista edullisesti.
mulla on volvon 3l 24v kuutos koneen startti kun niitä on hyllyssä useita. aivan liian tehokas kuulemma kun perutin ahveniston sillalta takaisin nypylle
jania auttamaan(nurmia aluetta pitkin). mun sivuilla kuva systeemistäni (projektit osiossa).
mulla on volvon 3l 24v kuutos koneen startti kun niitä on hyllyssä useita. aivan liian tehokas kuulemma kun perutin ahveniston sillalta takaisin nypylle

-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
-
- Site Admin
Kuva mun auton versiosta löytyy -> http://www.rsdgdev.com/gallery/zen/inde ... 140c16a181
-
-
-
-
- Ron Champion
Keskustelin tuossa Nova Racing:n kanssa pakeista, heillä on myös myynnissä tuota pakki laatikkoa. Kun ajetaan eteen päin, on välitys suora niin kuin tuossa rally design:n laatikossakin, eli häviöt pitäisi olla minimaalisia. He käyttävät itse noita Radical autoissa ja tuumasi että ainakaan he eivät ole huomanneet mitään vaikutuksia nopeuteen / Tehoon.
Eri asia on sitten onko tuo 600£ hinta enään Locostia?
Eri asia on sitten onko tuo 600£ hinta enään Locostia?

Re: Pakki moponkoneiseen
Mistä Mika olet hommannut tuon kardaaniin tulevan pakkirattaan???