Markkinoilla on myös paljon "virityskoteloita" joita on tullut ja mennyt eli ei ilmeisesti mitään mullistavan hyviä olleet kuitenkaan. Tuon alkuperäisen kotelon tilavuus määräytyy jonkun resonanssin mukaan (googlaa "airbox resonance"). Sitten on tietysti RAM-efekti eli jos ilmansuodattimen aukko osoittaa menosuuntaan niin siitäkin saa ehkä 2 tai 3hp Locostin huippunopeudella.
Näinpä luulisin että ei ole kovin optimaalinen tuommonen satunnaisesti valittu auton ilmansuodatin.
Joissakin 7-autoissa on ängetty alkuperäinen R1:sen kotelo pellin alle, liekö jotakin järkeä siinäkin (olen nähnyt jossain kuvassa, ehkä Ruotsisa tai Norjassa?).
Kun mulla on muutenkin tuo Locost-projekti aika kokeellinen niin taidan rakentaa vielä jonkun älyttömän ilmansuodattimenkin.
