Tästä sääntöasiastahan saa just niin vaikeen kuin haluaa. Täytyy vaan toivoa että joku jaksaa kirjoittaa näitä, jos joka jutusta täytyy wikipediaa myöten etsiä tulkintoja.
Täältä tähän
Mika
R1 ilmansuodattimista (ja miksei muidenkin)
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
0505932142
www.ratataksi.com
www.ratataksi.com
Me ajateltiin tehdä lisäjarruvalo ite ledeistä, ja tehdään samalla vähän isompi että kilpakumppanit näkee sateellakin.tumpelo wrote:Ompi muuten paljon vähemmän tulkittavaa kun _luki_ tuon sääntöehdotuksen...
Bensatankki tulee auton tavaratilaan, ja se on pyritty tekemään painopisteen kannalta matalaksi.
Nokkakappaleen kiinnitys varmistetaan kiinnikelevyllä.

Mites toi kun saa olla kaks jarruvaloa? Saaks ne laittaa päällekkäin jos vierekkäin ei mahdu?

-
- Ron Champion
- Posts: 627
- Joined: 19 Oct 2007, 13:25
- Location: Masku
- Contact:
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: R1 ilmansuodattimista (ja miksei muidenkin)
Miten ootte kiinnittäneet Pipercrossin suodattimen pohjalevyn R1:sen kaasareihin?
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: R1 ilmansuodattimista (ja miksei muidenkin)
kumeilla ja klemmareilla joilla jammun oma airbox tulee kiinni
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: R1 ilmansuodattimista (ja miksei muidenkin)
Pitänee niistä tehdä onneks orkkis kumit on tallessa.