Auton tekniikka 2005
Rungontekijä: s40racing (vesa ja pasi kahelin tekemässä)
Moottori: volvo 8v nokka vaihdettu ja tuplat
jäähdytin: lada
Akselisto:Taunuksen etunavat. ladan perä lukolla 5,1 välitys
vaihdelaatikko: volvon m47 alumiini laatikko vakio välityksin. volvon kardaani lyhennettynä.
Jarrut:volvon 200sarjan kaksimäntäiset takasatulat joka kulmassa fedoron paloilla. edessä taunuksen vakio levyt. takana ladan etulevyt. Pedalbox
Iskarit:1.9" AVO
kertomus projektista: auto tehtiin yhtämatkaa 704:sen kanssa kun haluttiin tietää moottorin vaikutus autoon. paino ja käytös ero kiinnostaa. volvon moottori oli erittäin hankala saada mahtumaan konehuoneeseen. auto kärsi lämpö ongelmista ainakin ladan syylärillä eikä autolla paljon ajettu kilometrejä. ei keritty keskittyä autoon toisen auton laittelun takia. tekniikka mahdollisesti esiintyy pasin autossa (706)jatkossa. runko tehtiin myös varalle jos markku hajoittaa toisen auton. nyt runko on muutettu mopon tekniikalle joka on siroa ja kevyttä. jos auto saataisiin edes lähelle minimi painoon.
Auton tekniikka 2007
Moottori: yamaha r1 vakio. loiskelevyllä. pipercross ilmansuodettimella (vaahtomuovi). pakosarja muutettu.
jäähdytin: renault clio 1.2 90-> pienempi malli.
Akselisto:Taunuksen etunavat. ladan perä lukolla 3,9 välitys
vaihdelaatikko:yamaha r1 vakio laatikko. kytkin kisa päädyllä. volvon kardaani muutettuna pakilliseksi (volvon 6koneen startti).
Jarrut:volvon 200sarjan kaksimäntäiset takasatulat joka kulmassa fedoron paloilla. kesällä eteen ehkä ilmestyy hispekit fedoroilla taunuksen vakio levyille. takana ladan etulevyt. Pedalbox
Iskarit:1.9" AVO
jos auto saadaan kuntoon niin testaan itse tällä
