renkaat -09
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Re: renkaat -09
-07 ostettuja 185-13 Nt20607
-08 ostettuja 185-13 Nt21607
205-13 Nt21107
noi on vanhoja paskoja kaikki.ja jäätyneitä.
-08 ostettuja 185-13 Nt21607
205-13 Nt21107
noi on vanhoja paskoja kaikki.ja jäätyneitä.
Me otetaan noita vanhoja paskoja vastaan, laittakaa tulemaan vaan. Meil ei o niin nöpönuukaa 

0505932142
www.ratataksi.com
www.ratataksi.com
Joo Tomi, tuo mulle vaan. Sama mitä laittaa taka-akselille kun tuo mörkömoottorin vääntö sulattaa ne kuitenkin jo lähtösuoralle...
Tumpelo

Tumpelo
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
2vk aikaa kumien tuloon max. Muuten joutuu ottaa halpiaisia....
-
ota vaan "halpiaisia" ei noista suomidiilereistä tiedä mitä korppuja tulee.
kaikki mun -08 renkaat (ostettu huhtikuussa) olivat Nt21107 eli viissiinkai valmistettu vko 11/2007 eli reilusti yli vuoden vanhoja.
joku muistaakseni sanoi että vinosilmät paistaa näitä ratarenkaita kerrran vuodessa eli noi hegen 26/2008 ovat hyvinkin tuoreimmasta päästä???
kaikilta muilta jobbareilta on kait saanut renkaita jo aikojasitten paitsi "kimpasta" minäkin tarvisin renkaat ensviikoks toivottavasti maailmalta ees tulis...
kaikki mun -08 renkaat (ostettu huhtikuussa) olivat Nt21107 eli viissiinkai valmistettu vko 11/2007 eli reilusti yli vuoden vanhoja.
joku muistaakseni sanoi että vinosilmät paistaa näitä ratarenkaita kerrran vuodessa eli noi hegen 26/2008 ovat hyvinkin tuoreimmasta päästä???
kaikilta muilta jobbareilta on kait saanut renkaita jo aikojasitten paitsi "kimpasta" minäkin tarvisin renkaat ensviikoks toivottavasti maailmalta ees tulis...
Tarvin kumit kans 2 viikon sisällä ja jos ei niitä saa niin joutuu vissiin neuvotella diilerin kanssa hieman miten toimitaaan.
-
soitin tänään 16.4 sjöbergille missä renkaat viipyy....ei ole tullut vielä,ovat tulossa?
syy viivytykseen on vissiin kadonneessa 100kpl rengas satsissa.nämä renkaat ovat kadonneet lopullisesti ja uusi satsi vois? tulla ens viikolla.
engelsmanit olivat tyrineet toisenkin tilaukseni joten testin jäi ajamatta tältä lomaviikolta mihin olin niitä suunnitellut
jos ens viikolla kummeja tulis niin kemoralle aion mennä ehkä loppuviikosta.
syy viivytykseen on vissiin kadonneessa 100kpl rengas satsissa.nämä renkaat ovat kadonneet lopullisesti ja uusi satsi vois? tulla ens viikolla.
engelsmanit olivat tyrineet toisenkin tilaukseni joten testin jäi ajamatta tältä lomaviikolta mihin olin niitä suunnitellut

jos ens viikolla kummeja tulis niin kemoralle aion mennä ehkä loppuviikosta.
-
ei ole sjöberillä renkaita vieläkään,multa loppuu aika.peruin kimppatilauksen osaltani ja rantaselta lähtee tuleen kumit huomenna.
-
- Site Admin
Joo mulla on sama homma. Pitää saada renkaat alle.
asia ok pannaan ylös. ei mullekkaan ole tullut mitään ilmoitusta missä vaiheessa toimitus menossa 

kippo wrote:asia ok pannaan ylös. ei mullekkaan ole tullut mitään ilmoitusta missä vaiheessa toimitus menossa
-
oman kimppatilauksen peruin suoraan puhelimessa sjöberille.Tomi wrote:ei ole sjöberillä renkaita vieläkään,multa loppuu aika.peruin kimppatilauksen osaltani ja rantaselta lähtee tuleen kumit huomenna.
-
- Site Admin
Rantanen tilaa luultavasti Pentepilta...
http://www.yokohamamotorsport.fi/
http://www.yokohamamotorsport.fi/
Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
-
eilen ei ollut yhtään rengasta nyt on 10 kpl...kemoralle testaan tänään...
Last edited by Tomi Jutila on 27 Apr 2009, 20:04, edited 1 time in total.
nyt on jo kaikki loputkin renkaat saapunut ja ruetaan jakaan lähipäivinä joten oliko puita tilauksen peruttaneita kuin tomi ja mika