Locost finland Radalle.comissa 5.9 2009
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Locost finland Radalle.comissa 5.9 2009
tuli käytyä edustamassa locost finlandia radalle.comissa alastarolla ja ajamassa samalla time attack kisassa.
time attack on lyhyesti yhden nopean kierroksen sprinttiveto kelloa vastaan kaksikertaa plus kymmenen parasta kolmas veto ns.superlap
lisäksi saa ajaa kaksi 20min warmuppia
eka warmupssa paasin kaksi kurvia kun auto sammui....kaikki konehuoneessa ok ja auto käynnistyi.sama homma parin kurvin päästä jnejne..pääsin kuiteskin varikolle minne auto taas hyytyi.
vika paikallistettiin pensanpaineisiin tai niitten puuttumiseen.
MOLEMMAT 2 KPL pumppuja oli paskana,hyvä piltema-uudet pumput. yks varapumppu kiinni ja kaikki ok.seuraavassa sessiossa pääsin jo ajamaan hyvin ja auto kulki jumalauta nyt alko koneet laulaa,toi sama vika oli kokoajan affella ja tod.näk kemorassakin,velipoika sanoi että nyt se lauloi niin kun ennenkin.esim affella missä kulku loppui tornille niin sinne asti riitti paineet kun neulansilmästä lähti kepittän lähtösuora mentiin sitten sillä lirulla mitä toinen pumppu yskähteli.....
eka aikakierros heikohko etupyörät kylmät ja jarrut pahasti etupainoiset.
toka veto sama homma edelleen puski ja jarrut yllättäen vieläkin pahasti etupainoiset lienekkö vaikuttanut kun ruuvasin b-boksia eteenpäin
super lappiin pääsin kokosakin kolmanneks nopeimmalla ajalla,etellä oli yks rahalle tehty M3 bimmeri slikseillä (e30 6-syl)ja joku evo mitsu slikseillä.
superiin sai kaks lämppäriä ja pito olikin jo parempi.lemminkäinen meni pitkäksi kun lukki vieläkin etupäätä.satasosalleen sama jaettu kolmanneksi nopein aika sinitarrakumeilla ajaneen escort cosworthin kans.noi escortin räkärenkaat oli vissiin crossi/sprinttisliksit joita ei voinu lämmittää ollenkaan kun kestävät kuulemma just ajaa yhden nopeen kunnes menevät rakoille, mäkin olisin tarvinu sellaset.
järjestelyt ontui aikalailla ilmeisesti organisaation hajanaisuuden johdosta,kilpailun johtaja ei yksinään pysty millään johtamaan noinkin suurta tapahtumaa kun esim timeattack ohjaajakokoukseen saapui paikalle noin kolmannes osallistujista??????
no ens kesäks turbollinen r1 motti ja crossi sliksit alle niin voipi olla Valtti bimmerinsä kans ihmeissään
päivän päätteeksi roadsport b kärkimies Nummiston Mikko kokeili locoa...sanoi kivasti kulkevan ja olevan helposti hallittavan perän pidon suhteen.ohjaus oli kuulemma tarkka ja nopee, ja jo etukäteen varoitelluista pullataikina jarruista tuli sit vähän pyyhkeitä no ne on menossa vaihtoon ens kesäks.
time attack on lyhyesti yhden nopean kierroksen sprinttiveto kelloa vastaan kaksikertaa plus kymmenen parasta kolmas veto ns.superlap
lisäksi saa ajaa kaksi 20min warmuppia
eka warmupssa paasin kaksi kurvia kun auto sammui....kaikki konehuoneessa ok ja auto käynnistyi.sama homma parin kurvin päästä jnejne..pääsin kuiteskin varikolle minne auto taas hyytyi.
vika paikallistettiin pensanpaineisiin tai niitten puuttumiseen.
MOLEMMAT 2 KPL pumppuja oli paskana,hyvä piltema-uudet pumput. yks varapumppu kiinni ja kaikki ok.seuraavassa sessiossa pääsin jo ajamaan hyvin ja auto kulki jumalauta nyt alko koneet laulaa,toi sama vika oli kokoajan affella ja tod.näk kemorassakin,velipoika sanoi että nyt se lauloi niin kun ennenkin.esim affella missä kulku loppui tornille niin sinne asti riitti paineet kun neulansilmästä lähti kepittän lähtösuora mentiin sitten sillä lirulla mitä toinen pumppu yskähteli.....
eka aikakierros heikohko etupyörät kylmät ja jarrut pahasti etupainoiset.
toka veto sama homma edelleen puski ja jarrut yllättäen vieläkin pahasti etupainoiset lienekkö vaikuttanut kun ruuvasin b-boksia eteenpäin
super lappiin pääsin kokosakin kolmanneks nopeimmalla ajalla,etellä oli yks rahalle tehty M3 bimmeri slikseillä (e30 6-syl)ja joku evo mitsu slikseillä.
superiin sai kaks lämppäriä ja pito olikin jo parempi.lemminkäinen meni pitkäksi kun lukki vieläkin etupäätä.satasosalleen sama jaettu kolmanneksi nopein aika sinitarrakumeilla ajaneen escort cosworthin kans.noi escortin räkärenkaat oli vissiin crossi/sprinttisliksit joita ei voinu lämmittää ollenkaan kun kestävät kuulemma just ajaa yhden nopeen kunnes menevät rakoille, mäkin olisin tarvinu sellaset.
järjestelyt ontui aikalailla ilmeisesti organisaation hajanaisuuden johdosta,kilpailun johtaja ei yksinään pysty millään johtamaan noinkin suurta tapahtumaa kun esim timeattack ohjaajakokoukseen saapui paikalle noin kolmannes osallistujista??????
no ens kesäks turbollinen r1 motti ja crossi sliksit alle niin voipi olla Valtti bimmerinsä kans ihmeissään
päivän päätteeksi roadsport b kärkimies Nummiston Mikko kokeili locoa...sanoi kivasti kulkevan ja olevan helposti hallittavan perän pidon suhteen.ohjaus oli kuulemma tarkka ja nopee, ja jo etukäteen varoitelluista pullataikina jarruista tuli sit vähän pyyhkeitä no ne on menossa vaihtoon ens kesäks.
Re: Locost finland Radalle.comissa 5.9 2009
Onko autolle jotain rajoituksia / sääntöjä ko. tapahtumassa ?
Pete
0405883436
0405883436
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Locost finland Radalle.comissa 5.9 2009
lyhyesti:
8.3. Unlimited
Turva- ja tekniset säännöt liitteen J mukaan
pidemmästi:
http://www3.radalle.com/materiaalit/200 ... t_2009.pdf
2.3. Unlimited - yksi aika, yksi kierros, yksi voittaja
Unlimited sisältää AKK:n sääntökirjan liitteen J:n mukaiset turvasäännöt, mutta auton
suhteen säännöt ovat vapaat. Slicksit ovat sallitut, luokka on tarkoitettu lähinnä
täysverisille kilpa-autoille, kuten GT- ja SpecialSaloon-luokan autoille. Tässä luokassa
ajetaan kuusi osakilpailua käsittävä sarja. Sarjaan voi ilmoittautua myös kesken
kilpakauden.
8.3. Unlimited
Turva- ja tekniset säännöt liitteen J mukaan
pidemmästi:
http://www3.radalle.com/materiaalit/200 ... t_2009.pdf
2.3. Unlimited - yksi aika, yksi kierros, yksi voittaja
Unlimited sisältää AKK:n sääntökirjan liitteen J:n mukaiset turvasäännöt, mutta auton
suhteen säännöt ovat vapaat. Slicksit ovat sallitut, luokka on tarkoitettu lähinnä
täysverisille kilpa-autoille, kuten GT- ja SpecialSaloon-luokan autoille. Tässä luokassa
ajetaan kuusi osakilpailua käsittävä sarja. Sarjaan voi ilmoittautua myös kesken
kilpakauden.
Re: Locost finland Radalle.comissa 5.9 2009
Tulee oleen ens kesänki pullataikinaa jarrut näillä perillä ihan sama mitä satulaa pukkaa kiinni.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Locost finland Radalle.comissa 5.9 2009
sija Nimi Auto Luokka Kierros 1 Kierros 2 Paras
1 Valtti Jari BMW M3 S38 Unlimited 1:22,859 1:23,340 1:22,859
2 Eskola Artturi Mitsubishi Evo 7 Competition 1:24,060 1:24,842 1:24,060
3 Jutila Tomi Locost Yamaha R1 Unlimited 1:26,044 1:27,125 1:26,044
4 Koski Mika Escort RS Cosworth Unlimited 1:26,404 1:26,885 1:26,404
5 Salokangas Samuli Nissan Skyline GTR32 Club 1:26,824 1:27,005 1:26,824
6 Hannonen Juha BMW M3 S50 Competition 1:27,245 1:28,027 1:27,245
7 Soisalo Tatu Mazda RX-7 Competition 1:27,846 1:32,834 1:27,846
8 Komulainen Jari Toyota MR2 GT-S Club 1:30,370 1:30,129 1:30,129
9 Joki Tuukka Mitsubishi Evo 9 Club 1:31,572 1:31,752 1:31,572
10 Lybäck Christer Lamborghini Gallardo Club 1:31,692 1:33,795 1:31,692
11 Salo Heikki Mercedes-Benz 190E Competition 1:32,593 1:34,996 1:32,593
12 Lindberg Sven Club 1:32,654 1:33,374 1:32,654
13 Sinkkilä Jukka Mitsubishi Evo 7 Club 1:33,134 1:34,035 1:33,134
14 Ahonen Jussi Audi (ruma) Club 1:33,194 1:33,254 1:33,194
15 Järvenpä Jari BMW Z3M Roadster Club 1:33,554 1:33,975 1:33,554
16 Laukkanen Leo Subaru Impreza GT Club 1:35,116 1:35,177 1:35,116
17 Lemmetyinen Samppa Nissan Skyline GT-R Club 1:36,679 1:35,417 1:35,417
18 Havulehto Jani Subaru WRX Club 1:36,799 1:38,241 1:36,799
19 Alex Pashkovskiy Honda Civic Club 1:39,864 1:39,262 1:39,262
superlap:
Unlimited
1 Valtti Jari BMW M3 S38 Unlimited 1:23,941
-
2 Jutila Tomi Locost Yamaha R1 Unlimited 1:26,284 -2,343
3 Koski Mika Escort RS Cosworth Unlimited 1:26,284 -2,343
1 Valtti Jari BMW M3 S38 Unlimited 1:22,859 1:23,340 1:22,859
2 Eskola Artturi Mitsubishi Evo 7 Competition 1:24,060 1:24,842 1:24,060
3 Jutila Tomi Locost Yamaha R1 Unlimited 1:26,044 1:27,125 1:26,044
4 Koski Mika Escort RS Cosworth Unlimited 1:26,404 1:26,885 1:26,404
5 Salokangas Samuli Nissan Skyline GTR32 Club 1:26,824 1:27,005 1:26,824
6 Hannonen Juha BMW M3 S50 Competition 1:27,245 1:28,027 1:27,245
7 Soisalo Tatu Mazda RX-7 Competition 1:27,846 1:32,834 1:27,846
8 Komulainen Jari Toyota MR2 GT-S Club 1:30,370 1:30,129 1:30,129
9 Joki Tuukka Mitsubishi Evo 9 Club 1:31,572 1:31,752 1:31,572
10 Lybäck Christer Lamborghini Gallardo Club 1:31,692 1:33,795 1:31,692
11 Salo Heikki Mercedes-Benz 190E Competition 1:32,593 1:34,996 1:32,593
12 Lindberg Sven Club 1:32,654 1:33,374 1:32,654
13 Sinkkilä Jukka Mitsubishi Evo 7 Club 1:33,134 1:34,035 1:33,134
14 Ahonen Jussi Audi (ruma) Club 1:33,194 1:33,254 1:33,194
15 Järvenpä Jari BMW Z3M Roadster Club 1:33,554 1:33,975 1:33,554
16 Laukkanen Leo Subaru Impreza GT Club 1:35,116 1:35,177 1:35,116
17 Lemmetyinen Samppa Nissan Skyline GT-R Club 1:36,679 1:35,417 1:35,417
18 Havulehto Jani Subaru WRX Club 1:36,799 1:38,241 1:36,799
19 Alex Pashkovskiy Honda Civic Club 1:39,864 1:39,262 1:39,262
superlap:
Unlimited
1 Valtti Jari BMW M3 S38 Unlimited 1:23,941
-
2 Jutila Tomi Locost Yamaha R1 Unlimited 1:26,284 -2,343
3 Koski Mika Escort RS Cosworth Unlimited 1:26,284 -2,343
Re: Locost finland Radalle.comissa 5.9 2009
Tässä Tomille http://www.turbo-bike.net/no ens kesäks turbollinen r1 motti ja crossi sliksit alle niin voipi olla Valtti bimmerinsä kans ihmeissään
Osta multa uusi garretti jo alkaa pelit laulaa.Vai pitäiskö laittaa imppi suhisemaan
-
- Ron Champion
- Posts: 627
- Joined: 19 Oct 2007, 13:25
- Location: Masku
- Contact:
Re: Locost finland Radalle.comissa 5.9 2009
Ai sää paljastat jo teidän ens vuoden uutta sääntöjen mukaista autoa
Eikös nuo kaikki ollut ihan sääntöjen "tulkinnan" puitteissa luvallisia?
Eikös nuo kaikki ollut ihan sääntöjen "tulkinnan" puitteissa luvallisia?
Re: Locost finland Radalle.comissa 5.9 2009
Siis noi turvakaaren muotosuoja, alhaisen painopisteen polttoainesäiliö ja etuakselin etupuolinen pohjapanssari?
Kantsisko tohon nyt lisätä se omalla moottorilla pauhaava kardaanitunnelista imevä lämmityslaite?
T
Kantsisko tohon nyt lisätä se omalla moottorilla pauhaava kardaanitunnelista imevä lämmityslaite?
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Locost finland Radalle.comissa 5.9 2009
kävasis affella kokeileen miten kulkee uudella pensapumpulla.kulkupuutehan vaivas jo kemoralla ja myös grandracessa huiput jäi 172kmh.Tomi wrote: vika paikallistettiin pensanpaineisiin tai niitten puuttumiseen.
MOLEMMAT 2 KPL pumppuja oli paskana,hyvä piltema-uudet pumput. yks varapumppu kiinni ja kaikki ok.seuraavassa sessiossa pääsin jo ajamaan hyvin ja auto kulki jumalauta nyt alko koneet laulaa,toi sama vika oli kokoajan affella ja tod.näk kemorassakin,velipoika sanoi että nyt se lauloi niin kun ennenkin.esim affella missä kulku loppui tornille niin sinne asti riitti paineet kun neulansilmästä lähti kepittän lähtösuora mentiin sitten sillä lirulla mitä toinen pumppu yskähteli.....
hyvinhän se nyt kulki 186kmh...että silleen,eihän siinä ihmetylty kun kaksi kisaviikonloppua miks ei kule
kauden aikana tehtiin kaksi koneenvaihtoa joista kemorassa ainakin turhaan.