Uretaani puslat ja uniball nivelet
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Re: Uretaani puslat ja uniball nivelet
Kiitos vastauksesta, mukava kuulla että eivät ainakaan ihan susia ole. Pitääpä laittaa tilaus menemään.
Harri Rinta-Torala
harri.rintatorala ( a ) gmail.com
harri.rintatorala ( a ) gmail.com
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
millasia muita alapalloniveliä ootte laittanu kun transit tai taunus/austin maxi?
ny kun joutuu tekeen uudet varret niin vois yksinkertaistaa alatukivarsia.mikalla on ainaskin joku erilainen molluska alatukivarressa,ei kait sillä väliä millanen on kun vaan kartio käy olkaan.
ny kun joutuu tekeen uudet varret niin vois yksinkertaistaa alatukivarsia.mikalla on ainaskin joku erilainen molluska alatukivarressa,ei kait sillä väliä millanen on kun vaan kartio käy olkaan.
Juu kans suunnitellu erilaisia molluskoja tukivarsiin kun kiinnitys olkaan on vapaa.
Minkäskokosia uniballeja muilla on käytössä edessä/takana?
mulla on 14mm pallot ympäri.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
osta ikh:sta n.12e kpl.ja kestää ajaa pitkään.taakse linkki+panhard on tietty kiva tehä säätyvät,vasureita ei ikh.sta löydy mutta ebaysta kyllämarkku wrote:mulla on 14mm pallot ympäri.
Tomi Jutila wrote:osta ikh:sta n.12e kpl.ja kestää ajaa pitkään.taakse linkki+panhard on tietty kiva tehä säätyvät,vasureita ei ikh.sta löydy mutta ebaysta kyllämarkku wrote:mulla on 14mm pallot ympäri.
vuorenmaalta löytyy 14.M vasureitakin niin ei tartte niin kaukaa lähteä hakemaan kun ebausta asti

-
- Site Admin
auton alkuperäismaata kunnioittaen kaikki nivelet on mun autoissa 1/2 tuumaa.
vuorenmaalla tai jyväskylässä toimivat nimellä tam laakeri on 14mm pallo iko:laisena ollu joku 15-18e kappale. kiinalaisiakin myyvät ovat halvempia mutta en ole uskaltanu omaan autoon laittaa.