MV 704 FIN Tampereella tapahtuu
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Re: Tampereella tapahtuu
kone käy, suurin osa sähköjohdoista ainakin toisesta päästä kiinni.
Tankki ja pari muuta "pikkujuttua vielä paikalleen..."
Tuomo
Tankki ja pari muuta "pikkujuttua vielä paikalleen..."
Tuomo
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: Tampereella tapahtuu
Hämmentävää, mitään ei varsinaisesti hajonnut dynamometrillä tänään. Pitäsköhän innostua kasaamaan auto ratakuntoon keskiviikkoiltapäiväksi...
Tumpelo
Ainiin, tehot ei laskenu alkuperäisestä vaikka kone asennettiin locostiin
Tumpelo
Ainiin, tehot ei laskenu alkuperäisestä vaikka kone asennettiin locostiin

-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: Tampereella tapahtuu


-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Tampereella tapahtuu
159hv riittää vallan mainiosti yhdistämääm kemoras paluusuoran jarrun ja lähtösuoran pään






Re: Tampereella tapahtuu
Pasin etukäteiskommentit oli inhottavan realistisia, näemmä. Ja totta vieköön, warm uppi sunnuntaina kolmella toimivalla sylinterillä tuntui paljon turvallisemmalta kuin kisa kaikkien neljän taas pelatessa.
Pitänee värkätä joku kuristin sadekelejä (ja ajo-opettelua) varten.
Ei näemmä ihan lahjaksi mennyt muutenkaan, vasen takapyörän laakeri oli tuupannut rasvat ulos jossain vaiheessa, ilmeisesti sunnuntain kisassa. Ne oli jarruissa ja vanteen sisäkehällä. Näytti että lämpöäkin olisi ollut läsnä. Eli korva ei välttämättä valehdellut sunnuntaina... Josko tässä into taas kasvaisi viikonlopuksi että viittisi irrottaa muutakin kuin pyörän...
Tumpelo
Pitänee värkätä joku kuristin sadekelejä (ja ajo-opettelua) varten.
Ei näemmä ihan lahjaksi mennyt muutenkaan, vasen takapyörän laakeri oli tuupannut rasvat ulos jossain vaiheessa, ilmeisesti sunnuntain kisassa. Ne oli jarruissa ja vanteen sisäkehällä. Näytti että lämpöäkin olisi ollut läsnä. Eli korva ei välttämättä valehdellut sunnuntaina... Josko tässä into taas kasvaisi viikonlopuksi että viittisi irrottaa muutakin kuin pyörän...
Tumpelo
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: Tampereella tapahtuu

Re: Tampereella tapahtuu
Hassua. Rasvat oli liruuntuneet ulos ja laakeri oli siisti ja ehjä. Perässä oli edelleen mittaustarkkuuden rajoissa sama litra öljyä kuin sinne muistaakseni laitoin.
Noh, kokeillaampa nyt tuolla "high level" laakerirasvalla kun SKF ei kerran pysynyt kyydissä
Ja uudet öljyt peräänkin. Mistä tämä into oikein tuli?
Tumpelo
Noh, kokeillaampa nyt tuolla "high level" laakerirasvalla kun SKF ei kerran pysynyt kyydissä

Ja uudet öljyt peräänkin. Mistä tämä into oikein tuli?
Tumpelo
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: Tampereella tapahtuu
Noihn...
Keulassa uudet putket ja kone+laatikko paikallaan uusintasovitusta varten. Ne sopi helpohkon oloisesti jotain 60mm taakseppäin
. Enemmänkin vois kytkimen (siis sääntöjen) puolesta viedä mutta toi kytkinkoppa on niin möhkö että käy ahtaaksi. Jos olis alukseen ymmärtänyt teettää pienemmän vauhtipyörän niin toi paketti menis reilusti alemmaskin, nyt kytkinkopan alareuna ja starttiratas roikkuu inhottavan alhaalla.
Vaikuttaa siltä että päästään sallittua maksimikorkeutta matalammilla katteilla jatkoon. Vielä jos viittis leikata imusarjan auki ja ottaa laipan ja putkien välistä mitättömän pienen kiilan pois (plenumi alemmas) ja muokata vvt solenoidin liittimen niin konepelti tulis "senttitolkulla" alemmas; Onneksi laiskuus voittaa tässäkin ottelussa.
t
Keulassa uudet putket ja kone+laatikko paikallaan uusintasovitusta varten. Ne sopi helpohkon oloisesti jotain 60mm taakseppäin

Vaikuttaa siltä että päästään sallittua maksimikorkeutta matalammilla katteilla jatkoon. Vielä jos viittis leikata imusarjan auki ja ottaa laipan ja putkien välistä mitättömän pienen kiilan pois (plenumi alemmas) ja muokata vvt solenoidin liittimen niin konepelti tulis "senttitolkulla" alemmas; Onneksi laiskuus voittaa tässäkin ottelussa.
t
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: MV 704 FIN Tampereella tapahtuu
Suuren innostuksen vallassa kalusto taas yksin kappalein laatikoissa.
Maailmalta on tullut kaikkea kivaa:
-Radtech syyläri
-Davies Graig vesipumppu
-1 uusi BEAMS red top (matkalla vielä)
-1 uusi locost runko (!!!)
Ja äijä kuumeessa sängun pohjalla. Hemmetti sentään....
T
704 & 73?
Maailmalta on tullut kaikkea kivaa:
-Radtech syyläri
-Davies Graig vesipumppu
-1 uusi BEAMS red top (matkalla vielä)
-1 uusi locost runko (!!!)
Ja äijä kuumeessa sängun pohjalla. Hemmetti sentään....
T
704 & 73?
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
-
- Aktiivi
- Posts: 116
- Joined: 30 Apr 2007, 09:44
- Location: Sillankorva
- Contact:
Re: MV 704 FIN Tampereella tapahtuu
No niin nyt olis tämä varsin upea luomus vaihtanut tallia.. Aloitan uuden ketjun kun jotain mainittavaa alkaa tapahtumaan...
-AUTOSSA PITÄÄ OLLA AUTON MOOTTORI-
Jarkko Kellosalo
+358505912680
-SILLANKORVA-
Jarkko Kellosalo
+358505912680
-SILLANKORVA-
Re: MV 704 FIN Tampereella tapahtuu
Onnea uudelle omistajalle.
Meillä täällä rouvan kanssa neuvottelut käynnissä siitä pitikö hävittää yksi vai useampia harrasteobjekteja ennen seuraavan hankintaa. Lasketaankohan sukset tässä rätinkissä kappaleittain vai pareina
T
Meillä täällä rouvan kanssa neuvottelut käynnissä siitä pitikö hävittää yksi vai useampia harrasteobjekteja ennen seuraavan hankintaa. Lasketaankohan sukset tässä rätinkissä kappaleittain vai pareina

T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: MV 704 FIN Tampereella tapahtuu
