702 kotut selitykset jurvasta
perjantaina ajelin uutta kilpakonetta (
http://www.js-technics.com) sisään ja kokeilin kaasareihin säätöjutskia jotka oli kaikki huonompia kun jo vuosia käytetyt

uutta etuvakaajaa kokeilin senverta että laitoin sen kiiruusti takas kiinni kun ajoin ilman.
warm-up softeilla ihan jees 1.16.1,säikähin että uus kone meni kun perästä tuli savut mutta savut tulikin tosiaan perästä,pyöränlääkeri kaputt ja stefa päästi rasvat jarruille,onneks on vara akselit mukana joten kaikki ok.
aika ajo mediumeilla..aluks homma oli ihan sekasin vaihteitten suhteen,vaihtopaikat ei yhtäkkiä sopineet ollenkaan? tulos heikko 7 ruutu.varikolla autoa sai työntää kahestaan pilttuuseen kun auto ei rullannu ollenkaan,perässä jotain häikkää kun pyörät pyöri tosi heikosti,lisää öljyä ja toivoo että kestää 10 rinkiä.
1 startti hyvä heti pasin ja mikan peesiin mutta siinä se sit olikin,jotenkin vaisua menoa.kun nyt tietäis että johtuiko se mediumeista vai perän ahdistuksesta?lipulla kolmas.
2 erään softit takas ja peräkin oli nöyrempi eikä enään ahistanu,vihelsi niin pirusti.heikko startti mut sitten vimpanpääle hyvää vääntöö pasin,teron ja mikan kans.sijoitukset vaihtu vaikka mitenkäpäin mutta oisko ollu tokalla ringillä kun pääsin pasista linjan alla ulkoa ohi,ko.jarrupaikkaa treenasin perjantaina ajamalla kahdesti ulos

.sitten ajelin peileistä kattoen että mika pysyy riittävän kaukana,pari kiekkaa ennen maalia löysäsin enempi ja lopulta mika pääsikin vikassa kurvissa jo peesiin mutta 0.2 jäi vielä eroa
auto jäi ehjäks muutamaa yokohaman mainosta lukuunottamatta,tarvii pyyhkästä pois tinnerillä

mitään muuta ei tarvii tehä paitsi perä mikä oli tarkotus vaihtaa muutenkin.