OskariK wrote:No nyt oon vihdoin saanut vauhtia tähän, piirrettiin liidulla noi rungon ääriviivat lattiaan eilen.
Saako ne sivujen pitkät osuudet tehdä kokonaan yhdestä putkesta niin että taivuttaa vaan eteenpäin mentäessä?
kannattas kuitenkin varmaan tehdä vaikka paksulle filmivaneerille jiki eikä rueta millään kierolla petooni laattialla väsäämään ois hyvä kun rungon sais siihen puristimilla kiinni hitsausten ajaksi niin ei turhia vetele kieroksi suoralla rungolla mukavampi ajella sitten myöhemmin
Kirjotinko mä tohon että "lattiaan" Tosiaan semmosella kolmen sentin vanerilla mihin on takapuolelle kakkosneloset naulattu on tää piirros, jiki kai se sitten on.
Täällä toinen Keravalainen locost-aloittelija. Pari vuotta sitten innostuin ja nyt pitäis vihdoinkin alkaa runkoa rakentelemaan.
Hyllyssä olisi toitsun 20v mutta lienee parempi laittaa kiertoon ja hommata mopon mottia tilalle...
Silvertop eli kestävämmällä alakerralla mutta "huonommalla" kannella oleva. Jos moottorinohjaus olisi vapaa niin en miettisi edes tuon myyntiä mutta koska tällainen epäkohta on säännöissä niin pitää vielä pohtia (ei ole ecua tähän eikä toitsun ecuja muutenkaan ihan noin vaan "chipata").
Maanantaina lähtee rungon materiaalit tilaukseen joten onhan tässä vielä aikaa suunnitella tekniikkaa
jos tarttet jotain vinkkejä ton projektin kans, niin aina kannattaa kysyä.
oon tehnyt muutaman noita 20v koneita, silvereitä ja bläkkäreitä. kaikki kaasari koneita, kun omat ruiskut ei ole sallittuja.
kippo wrote:jaaaaaa onhan tuo vuoden aikana jo ihan hyvä saavutus ei muutakun hyviä ja pitkiä tallipäiviä kyllä se vielä valmistuu
Jarkkoo! ei tämä kaikille ole niin vakavaa. Omakin auto olisi sähköjä vaille käynti ja ajokuntoinen, mutta kun on kaikkea muutakin, niin eipä tuolla kiire ole. Ja kauankos olen sitä touhunnut? 3 vuotta aika tarkkaan Noo kai se ensi kesänä jo radalla käy Tiedä häntä jos kiinnostusta riittää.
juu ei se saiskaan mennä vakavaksi täähän on vaan harrastus. olen itekin miettinyt missä välissä sais tehtyä kaikki lisäykset ja muuttokset omaani kun on kans välillä vähän muuta olenhan minäkin saanut jo vaihevivun muutettua, suoritukseen meni öpaut tunti vielä ois turvakaarten lisäputket mutta en ole vielä edes taivuttanut niitä nyt on vain reenattu jääajoa