jos oikein ymmärsin asian viimekokouksessa

. niin löysensimme tulkintaa aika reilusti. jako meni ymmärtääkseni näin: volvon 8v remmikoneet vuosimallista riippumatta luetaan yhdeksi
toyota 3sge moottorit vuosimallista riippumatta yhdeksi.
toyota 16v (age)luetaan vuosimallista riippumatta yhdeksi.
toyota 20V luetaan vuosimallista riippumatta yhdeksi.
opel 16v (gsi) luettiin vuosimallista riippumatta yhdeksi.
ainakin näistä moottoreista juteltiin yksilöiden kone vaihtoehtoja. toivottavasti joku muistaa oliko muita?
3sge oli puhe ettei tuomo saa laittaa 240 heppasta yläkertaa nykyisen 200 heppasen päälle.
20v toyotasta oli puhe että kannuslaiset saa käyttää vanhemman (oliko silver) kankia.
volvossa sai laittaa uudemman alakerran päälle vanhempaa kantta.
männistä oli puhe että rajatapaus moottorit saa porata ylikokoon.
minkäverran porukalla on softeja renkaita? meneekö siirtymä 2012 vai olisiko mahdollista vaihtaa kesken ensi kauden? esim: kahdessa ekassa kisassa ajetaan softeilla kaikki ajot. kahdessa viimeisessä saisi käyttää halutessaan softia harjoituksissa. aikaajo ja kisalähdöt olis medium. tulisi ainakin selvää dataa asioista jos joku ajaisi treenit softilla ja aikaajossa sit reilusti kovempaa mediumilla

. kertokaa paljonko renkaita on varastoissa?
onko hallitus päässyt minkälaiseen yhteisymmärrykseen painosta/turvallisuusasioista tai renkaista? minkälaisia vaihtoehtoja on tulossa hallitukselta?