Polttoainetankki
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Re: Polttoainetankki
Juu vois laittaa mahdollisesti esityslistalle kokoukseen.
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
auttakkee....oon silmät ristissä ehtiny rallydesingin sivuilta sitä pa tankkiin laitettavaa pallosulkua mikä estää pensan ulostulon ylösalaisin,velipojan jarrutilaus lähtee kohta niin sais samaan pakettiin kun vaan löytäis sen(on se siellä ollu)
Last edited by Tomi Jutila on 02 Feb 2011, 22:16, edited 2 times in total.
-
- Site Admin
Ainoo minkä löydän on ykssuuntaventtiili http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... s_id=15526
eikö tommoisia saa ihan kotimarketista eihän noita kannata proomulla tuottaa mertentakaa

-
nokun sieltä tulee proomullinen jarruosia niin olis tullu samalla.kippo wrote:eikö tommoisia saa ihan kotimarketista eihän noita kannata proomulla tuottaa mertentakaa![]()
![]()
kun ostaa mertentakaa 4kpl powerliten satuloita niin saa samaanrahaan esim täyd.poljin/pääsylkky/pedalbox paketin,ei velipojallakaan hilloo ole lahjoitettavaksi kotimaan osakauppiaille tehkööt rahamiehet niin.
mäkin löysin vaan ton yks suuntaventtiilin...se ei taida toimia pensan huohotuksen "kaato"venttiilinä ,tarttee pitää laite pyörillään

-
Tomi Jutila wrote:auttakkee....oon silmät ristissä ehtiny rallydesingin sivuilta sitä pa tankkiin laitettavaa pallosulkua mikä estää pensan ulostulon ylösalaisin,velipojan jarrutilaus lähtee kohta niin sais samaan pakettiin kun vaan löytäis sen(on se siellä ollu)
löyty
http://www.rallydesign.co.uk/product_in ... ts_id=7685
Ei oikein saa tuosta kunnolla käsitystä mutta pitäisikö sopia suoraan JAZ:n tankin päälle? AN6 kierre siinä käsittääkseni on.Tomi Jutila wrote:Tomi Jutila wrote:auttakkee....oon silmät ristissä ehtiny rallydesingin sivuilta sitä pa tankkiin laitettavaa pallosulkua mikä estää pensan ulostulon ylösalaisin,velipojan jarrutilaus lähtee kohta niin sais samaan pakettiin kun vaan löytäis sen(on se siellä ollu)
löyty
Marko
0415024946
0415024946
-
Marko wrote:Ei oikein saa tuosta kunnolla käsitystä mutta pitäisikö sopia suoraan JAZ:n tankin päälle? AN6 kierre siinä käsittääkseni on.Tomi Jutila wrote:Tomi Jutila wrote:auttakkee....oon silmät ristissä ehtiny rallydesingin sivuilta sitä pa tankkiin laitettavaa pallosulkua mikä estää pensan ulostulon ylösalaisin,velipojan jarrutilaus lähtee kohta niin sais samaan pakettiin kun vaan löytäis sen(on se siellä ollu)
löyty
tulee tankin sisään,tankin runko muoviprikkojen väliin.
itte laitan 90 kulma an-6 liittimen ja jatkoksi kieppi 8mm pensaletkua
Minkäs kokonen tankki moponkoneiseen riittää?
-
- Aktiivi
100l
-AUTOSSA PITÄÄ OLLA AUTON MOOTTORI-
Jarkko Kellosalo
+358505912680
-SILLANKORVA-
Jarkko Kellosalo
+358505912680
-SILLANKORVA-
-
- Site Admin
-
- Locost expertti
Mulla on 4gal pystytankki riittää ja mahtuu putkien väliin.
-
mulla 16.5L mahtuu just vänkärin jalkotilaan, konehuoneessa tulipellin alle ilman mitää pöniskäämäkkäri wrote:Minkäs kokonen tankki moponkoneiseen riittää?