Johan Svahn wrote:Jos Rossi ajaisi meidän luokassa niin hänen autonsa oltava painavampi kun 85 kg kuskin autoa.. n. 31kg..
Saa painopisteen paremmin natsaamaan jos autonpainoa joutuu nostamaan, kuskin painoa on vaikeaa siirtää eri paikkoihin
Eipä mitään, itse saanut myös reilu 6kg painoa pois ja pitää todeta että vaikutus ihan yleiseen virkeyteenkin on ollut huomattava. Ja kuten edellä jo todettiin, painon pudotus kuskista on halpaa touhua.
Toteamus valvontaryhmästä Loco kuntotestissä: "Ja hoikka poika siellä vetelee jo kolmatta tonnia rataa ympäri. Oliko niitä 40 kg lyijypuntteja kenellä kyydissä"
Ja ote koestusohjeesta: ...kuitenkin testattavan kuljettajan tarvitessa lisähappea jo edellisten kuljettajien urheilusuoritusten katsomisen aiheuttamaan ahdistukseen, voidaan todeta lisäpainot autossa tarpeettomiksi ja sallia ko. kuljettajille ko. kaudelle paitsi rajoittamaton moottorin viritys myös etu- ja takasiivekkeet F1 rajoituksin.
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Uskollinen vetoauto päätti taas vaihteeksi keittää...
Viimekesänä halkesi kesken vetoreissun syyläri, josta sitten seurasi joulun jälkeen lopulta kansiremontti. Nyt tuo "saksan paska" päätti että on aika taas korkata: Ylävesiletkussa on ilmausta varten muoviproppu. Se on vissiin kiristetty kerran liikaa, koska korkkasi ajaessa itsekseen juuri sopivasti tiivisteen väärältä puolelta -> nesteet pikkureiästä paineella konetilaan. Ja tuotahan ei ajaessa huomaa mistään, ilma tulee aktiivihiilen läpi kabiinin, höyry sekoittuu katupölyyn ja lämpömittarin viisari oli tukevasti keskellä. Pihassa vasta huima höryryöppy paljasti tilanteen. Ja pellin alla taas kotoinen porina....
¤#%&@£$§
Onneksi autokaupat on kiinni aamuun asti niin ei pääse tekemään mitään pikatyperää...
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Mika, eipä kiroilla sieltä eturivistä. Saksan suurta ja mahtavaa ei häpäistä niponialaisela 3/4 moottorilla vaikka se olisikin tehokkaampi ja ehkä luotettavampikin... ynnä halvempi bokseineen kuin bemun tiivistesarja marmoritiskiltä.
Saattoi käydä ns tuuri kerrankin, öljyt ja vedet ei ole vieläkään sekaisin... Vuoto oli kuiteskin ylävesiletkussa eli kannen jälkeen niin ehkä se ei ollu kuivana vielä laisinkaan. Pitänee lotota...
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Näpyttelin rohkeana miehenä BEAMSin keskutelupalstalle luvun 8500 ruutuun max rpm. Kone käyntiin, pikku lämmittely ja potikka kaakkoon. Kiekkamittari ei kerenny mukaan mutta röpötyksestä päätellen rajoitin toimii ja koska tempun pystyi toistamaan, päättelen että riittävä määrä mekaanisia osia on riittävän oikeassa järjestyksessä niin että nousuviikolla pääsis rullitteleen.
Tiedä vaikka 712 ehtis ekoihin kisoihin
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Nonin, 712 kävi tehometrillä maanantaina. Kahden tunnin sijaan meni taas perinteisesti koko päivä. Kesti hiukan "keksiä" että kampiakselin asentoanturin paikan muuttaminen vaikuttaa myös nokka-akselin asentoon. Nooh, ainakin hihnanvaihtoa on nyt harjoiteltu riittävästi.
Hiukan muuten vaatii toipumista kun koneesta häviää yli 40 hevosta pelkällä pura ja kasaa opskulla.... Onneksi ne saatiin sitten iltapäivästä enimmäkseen takasin talliin. Ajanpuute taas iski niin keskityttiin käyttöalueen vääntöön ja unohdettiin huipputehot.
T
EDIT (numeroarvot poistettu, mitäpä niistä)
Last edited by tumpelo on 19 May 2011, 10:13, edited 2 times in total.
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.