Tohon Hegen ideaan on helppo yhtyä heti kun jäykän taka-akselin vaatimus ei kiusaa

T
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
ja neliveto sallitaantumpelo wrote:Eikös ne oo iät ja ajat pärjänny tippavoiteluilla? Siis ennenkuin on keksitty että öljyä muka pitäsi pitää umpiossa eikä kylvää matkalle voitelun sivutuotteena. Nykypäivän motorupilla tommonen perän voitelu ei voi muodostua ongelmaksi kun hankalin rataspari lisäksi puuttuu. Laakerit voi vaihtaa vaikka suljettuihin kestovoideltuihin ja itse tasauspyörästön sisuskalut ei suorilla pyöri.
Tohon Hegen ideaan on helppo yhtyä heti kun jäykän taka-akselin vaatimus ei kiusaa
T
Niin onkoin viisainta ja koloaa sen pulpetin sit sopivaks sille akselille. ja sitä casteria on sitten helppo säätää prikoilla jos tuntuu ettei ratti palaudu.KakeK wrote:Helppoo vetää rattiakseli 25 putken yläpuolelta niin ei tarvi tulipelliä niin kaivertaa ja jää tilaa tennareille.Alapallon pultin jos näet yläpuolelta kattoes niin on casterit pikkasen lähempänä oikeaa kuin että olis pystys ihan.
Mulla ei ole kun 10mm poskellaa keskilinjasta se yläpallonpaikka siinä ylätukivarressa mutta, niin kuin sanoin niin säätö mahdollisuuksia on...Mika Hirvonen wrote:Ulkomuistista sanoisin, että etutukivarsien ulompien nivelten offset noin 20mm casteria mitatessa. Ylemmät tukivarret siis taampana kuin alemmat.