Testi iltapäivä oli kaiken kaikkiaan mielenkiintoinen.Me lähdettiin puhtaasti ajamaan auoa perus säätöihin, elikkä että sillä uskaltais ajaa jo jopa 80% vauhtia, ja mielestäni onnistuttuiin siinä ihan kiitettävästi. Saatiin auto kulkemaan suoraan. Mutka testit meni kyllä vähän poskelleen kun auto pukkas öljyä kartanolle (pulloon) noin 0,5L / kieros kun ajoi lujempaa eikä oiken uskaltanut rääkätä konetta.kaiken kaikkiaan meille jäi ihan hyvä mieli. Kippon Jarkolla otti lujille päästä ajamaan, ongelmia startin (markku pasi ja muut) kanssa, sekä vesi kierron kans. Kiersi pari kiekkaa radalla ja oli yllättävän tyytyväinen autoon ja sen ajettavuuteen, vaikka sitä ei ole säädetty mitenkääan. Laatikko mahtava ja moottorista löytyy potentiaalia oli ens kommentit. (kone rupes käymään vasta 5000 rpm ja rajoitin 6000 rpm) Niin saatiin muuten meidän autosta lämpö ongelmat poistettua !!!
päivä oli ihan mukava autoista saatiin uutta tietoa. jarkon autossa vielä pientä lämpö ongelmaa . mutta oli kiva nähdä neljän locostin kiertävän rataa. pikkuhiljaa autot paranee ja meno kovenee .
Moottori ohivuotomitattu ja todettu ettei öljyn ulostulo johdu harvasta koneesta. Tehdään jotain pieniä muutoksia öljypohjaan ja pannaan samalla uudet laakerit varmuuden vuoksi. Eli vika taätyy olla öljynkierto systeemissä, siispä rakennetaan se uudelleen isommilla putkilla ja nostetaan "lisä" säiliötä ylemmäs, tapahtunee jonkinmoinen kapilaari ilmiö tai vastaava. Auto tarkoitus saada kuntoon radalle. com tapahtumaan kemoralle joka on viikon kuluttua .