ensinnäkin kiitos terolle hyvästä väistöstä. meilläkin sentakia kalusto lähes ehjänä

.
meillä viikonloppu oli ainakin suht tapahtuma rikas

. mutta kivaa oli koko rahalla
perjantaina:
hyvissä ajoin paikalle. ajamaan kun lähdin niin tajusin heti ettei pyöränkulmien suuntaus ollut onnistunut toivotulla tavalla. oikealle käänty omia aikojaan ja vasemmalle ei oikein ollenkaan

. eka yrityksellä ajaksi kuitenkin 1.18.00. toisen kerran kun menin radalle niin toisella kierroksella vedin pääsuoran päästä täydestä laukasta ulos. meni metsänrajaan asti. kaikki pohjapellit irti ja tukivarret solmussa. hinurilla oli aika homma hakea auto pois niin kaukaa. mutta kun varikolla katsottiin ettei jako ollut sekaisin niin vesa pajoitti auton takaisin nippuun illan aikana. hyvä huoltomies on kullan arvoinen
lauantai:
vapaa harjoitus piti aloittaa sattuneesta syystä hieman varoen

. sitten kun nostettiin vauhtia niin joku ystävällisesti rasvasi radan ajaksi 1.18.2.
aika ajoon hölmöilin ja menin viimesten joukossa jonoon odottamaan radalle pääsyä. ei ainuttakaan vapaata kierrosta ja aika jäi huonoksi 1.18.1. kisan 5 lähtöruutu oli järkytys. odotin paljon huonompaa ruutua. tuntui usealla menevän aikaajot käsilleen.
sade kelin kisa alkoi kohtuullisesti mutta lopussa rupesi lipsumaan ja putosin kipon perästä.locostien 4. ajaksi huono 1.31.2. sunnuntain kisaan vasta 9 ruutu kun subaruissa oli useita nopeampia sateessa. oliskohan kannattanut vaihtaa sadekelin alusta
sunnuntai:
aamulla ei roppa päästänyt warm uppiin ollenkaan

kisassa lähtö epäonnistui täydellisesti. hyytyi ja vaikka yritin kytkimellä herätellä niin ei meinannut millään lähteä liikkeelle. lähes kaikki varman tuli ohi ennenkuin pääsin liikkeelle. yritin riehua sitten ylemmäksi auto kerrallaan. osan kanssa sai vääntää oikein tosissaan

. sitten kun sain vapaata paanaa niin ajoin teron kiinni nopeasti mutta ohitus yritys meinasikin päätyä huonosti kuten teron videosta näkyy. vika oli minussa kun en huomannut sisälinjalle valunutta nestettä josta lähdin kirjoittamaan. jarruttaamaan aloitetiin teron kanssa molemmat hyvissä ajoin. pyörähdyksen jälkeen ei oikein enää syttynyt ajamaan. köröttelin maaliin. luokan 5 ajaksi 1.17.6.

nopein autonmoottorisen kierrosaika viikonloppuna kuitenkin
jos harraste puolen raja oli 1.17.5 niin jäin hyvin harrastepuolelle

. kippokin lunasti paikan harraste puolelle vaikka en olisi ikinä uskonut niin käyvän
kiitokset varikko seurasta psykedelia/korrek osastolle
yritän laittaa jossain vaiheessa videoita hölmöilyistä nettiin