nyt täytyy sanoo että vituttaa. eipä tullut mieleenkään tarkistaa takalinkkejä jurvan rysäyksen jälkeen. etu tukivarren kyllä vaihdoin.
jurvaan mentiin ennen puolta päivää. vesa kävi heittämässä yhden löysän vedon heti saavuttuamme radalle.
kake lähti radalle seuraavaksi. ajo ei kauhean helpon näköistä ja kommentti radalta pois tulon jälkeen oli odotettu. "aivan hirveä ajettava". no kaiken muun ymmärsin paitsi sen että vaeltelee jarrutuksessa. aikaa tuntui kuitenkin pukkaavan ihan kivasti.
kapo lähti sitten radalle seuraavaksi. kommentit oli samanlaiset kun kakella.
siinä vaiheessa sentään vaivauduimme hieman katsomaan lokasuojan väliin. kolme neljästä nelilinkin kiinnityskorvasta vääntynyt poikki. onneksi pääsimme hiipakan jonin tallille hitsailemaan auton nippuun. laitoin tähän autoon taakse samat kellosalon korvat kun on tukivarsien kiinnitys edessä. taidan talven aikana laittaa pitkät kiinnikkeet taakse jos sitten pysyisi korissa kiinni.
kun auto saatiin hakattua lekalla suunnilleen oikealle kohdalle niin jatkoimme ajelua.
kaikki herrat kävivät uusinta ajelulla.
kaken kommentit olivat edelleen samat. kellosta tosin ei linkkien muutosta huomannut. kake ajoi 1.15.1 -1.15.2 väliin 6 kierrosta.
vesa taas näytti että meidän team:issa huoltomies on kuskia nopeampi
kapo työnti kanssa 1.20 alle
nyt auto saa levätä ensivuoden puolelle. katellaan sitten saako vanhasta rungosta vai vaihdetaanko romut uuteen runkoon.
kiitokset tuomolle auton lainasta muutamalle kierrokselle

nyt tietää ettei omalla kerkeä hyvien kyytiin
