Tosiaanki kaikenlaisia fiatin paskoja ja yks lambo (ei se imukykynen ). Sen verran huomasin ettei takasuoralla oikein pysy kyytissä. Ne otti kuulemma aika helposti 250 mittariin..
nyt vasta nostettiin vesan kanssa locostista perä pois paikaltaan jurvan jäljiltä. linkin etukiinnitys pisteet kun pitää vaihtaa yhtenäisiin. nyt tulee mallia kellosalo (yhtenäinen). josko se pysyisi korissa kiinni.
perän poiston jälkeen hohhailtiin auton vieressä ja nostin huohotin pönttöä. takaa paljastui peukaloa isompi reikä kytkinkopassa. tarkemmalla kattelulla reikiä löytyi useita umpäri koppaa. kytkinasetelma on sen näköinen kun joku olisi halkannut lekalla. että ajettiin sitten loput viat ulos vai oliskohan menny aika iso kivi kopan sisään . aikapaljon on tuhoa saas nähdä kerkiääkö kesäksi keräilemään osat ja kasaamaan nippuun.