Page 4 of 4
Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 27 Jan 2009, 22:30
by kippo
mitähän olkaakseleita mahtaa olla nuo nuissa edellä olevissa kuvissa olleissa autoissa nayttää ainaskin erinlaiselta kuin taunuksen
pitäs löytää täydelliset tukivarsien jatkeet että sais renkaanki siihen kiinni ja ohjauskin pitäisi olla. kun ei tahdo nuita taunuksia oikein täältä päin löytyä

Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 27 Jan 2009, 23:18
by Mika Hirvonen
Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 28 Jan 2009, 09:13
by Johan Svahn
Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 28 Jan 2009, 09:40
by Mika Hirvonen
Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 28 Jan 2009, 10:50
by hege
Westfieldissä on alumiiniolka-akselit jotka on valmistajan omaa tuotantoa.
290 puntaa pari.
http://www.westfield-sportscars.co.uk/s ... =&PT_ID=70
Joku kuukausi takaperin soittelin mäkkärin luvalla sen ostoilmotukseen vastanneille taunuspalstalla ja ostin kaksi paria olka-akseleita. Ekoille tuli hintaa 25€ ja ne kannettiin kotiin, toiset hain 5km päästä ja ne makso 30€. Ei ollu mun mielestä hirveen hankala löytää noita, mutta kai mulla oli tuuria kun jo toisella puhelinsoitolla löytyi.
Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 28 Jan 2009, 12:33
by Mika Hirvonen
Mulla oli vaikeuksia löytää ekaa paria silloin joskus. Nyt uusi pari löytyi Markun avustuksella erittäin helposti.
Ehkä voisi laittaa viestiä tänne, jos jollakin tullee tietoon Taunuksen olkia. Hyvä niitä olisi olla muutama varastossa.
Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 28 Jan 2009, 17:11
by Tomi Jutila
taunuspalstalta löytyi ainaskin kolmesarjaa olkia ostoilmoituksella,kahdet ostin toiset hajin työmatkan varrelta ja toiset tuli melkeen kotio.
Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 28 Jan 2009, 22:15
by kippo
(oottate kummaa porukkaa)

kaikilla niitä hirveesti on mutta kukaan ei halua luopua vaikka ei omista kuin yhden auton ei mulla ole muutakuin yhdet sopineet yhteen autoon on kyllä ollu aika kauon osto kysely sivuilla olista ja jarruista ja ohjauksesta (tämä on vissiin sitä porukka henkeä ja yhteistyötä

Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 28 Jan 2009, 22:58
by Jari Kauttonen
Kaikki vaan pelkää että jos sulle myydään osia niin ajat taas niin pirun kovaa uudella autolla ettei muut pysy perässä

Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 28 Jan 2009, 23:16
by Mika Hirvonen
Mä ostin uudet vanhojen tilalle joska tapit oli väljät. Olisitko halunut ostaa ne rikkinäiset? Et varmaan.
Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 29 Jan 2009, 07:52
by BATMAN
Ongelma noissa taunuksen olka-akseleissa tuntuu olevan se että ulompi laakeri on joskus leiponut kiinni ja kooli on tehnyt melko ikävää jälkeä.
Itellä on tällä hetkellä kaksi hyvää, mutta onneksi nekin on samalle puolelle

.
Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 29 Jan 2009, 09:09
by Johan Svahn
Nyt kun puhutaan uprighteista niin olen ihmetellyt miksei kukaan käytä Triumphin uprighteja..

Niitä käytettiin alunperin Lotus 7 ja jopa F1.
TR:
http://www.moss-europe.co.uk/Shop/ViewP ... dexID=2352
Spitfire:
http://www.moss-europe.co.uk/Shop/ViewP ... dexID=3167
Heraldi käyttää saman tyyppisiä.
Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 29 Jan 2009, 15:14
by Mika Hirvonen
Varmaan sen takia, että Trumppa ei ole ihan yleisimmästä automerkeistä kun menet romikselle kyselemään?
Muistaakseni alkuperäisessä sevenissä ylätukivarren etummainen putki toimi myös kallistuksenvakaajana.
Re: Kallistuksen vakaajat
Posted: 17 Feb 2009, 00:10
by kippo
olka akselit löytyi kiitos tomille kohteesta. vielä olis hakusassa escortin ohjaus ja volvon satulat