JK 706
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
Re: JK 706
massikallasi ratsasta
ei vaan v...u tee enää mieli kun on sen selässä kuukauden yhtäsoittoa olluTomi Jutila wrote:massikallasi ratsasta

rintteriin vaihdettiin 3 virtalukkoa ennenkä tajusivat vaihtaa lukon pohjanki. ominaisuuksia nois nyky mosseis.
Menikö sulla virtalukko ihan jumiin ja ajonesto päälle. Mun kärry piti hakea hinurilla hoitoonKakeK wrote:rintteriin vaihdettiin 3 virtalukkoa ennenkä tajusivat vaihtaa lukon pohjanki. ominaisuuksia nois nyky mosseis.
Rintterihän toikin on mutta vw koneella ja merkeillä
kuka muuten maksoi kolmen virtalukon vaihdo ite aattelin maksaa vaan virallisen remontin en kokeiluja koska jouduin viemään merkkihuoltoon kyllähän niiden pitäs ens kerralla tietää korjata oikea vika siihenhän ne on koulutettu.
-
tule emännälläs, sen selässä tuskin olet kuukautta ainakaan yhtäsoittoo ollukippo wrote:ei vaan v...u tee enää mieli kun on sen selässä kuukauden yhtäsoittoa olluTomi Jutila wrote:massikallasi ratsasta

mulla junttas sitikan virtalukko jumit, korjausarvio +500e....korjasin itte bräikliilerillä puolessatunnissa

ylimääräiset meni vehon piikkiin. lukko ei tunnistanu avainta=rattilukko päällä ja ei virtoja koneeseen. sitte rupes kestään tosiaan ku lukko, pohja ja rattiakseli uutta 

joo virtalukko meni vaihtoon kun saivat eilen kiivaan puhelun että huomenna sovittu haku. niin alkovat heti tänään tutkia kun kävin ihan itse paikanpäällä asiaa tivaamassa mutta eivät antaneet tilalle mitään autoa vaikka munasivat korjauksen takaraja oli tämäpäivä ja tänään löyty vastavika kun sitä oikeasti etsittiin ovat kuulemma tehneet 5h. töitä vian paikallistamiseksi viikonaikana. ja kun kysyin että miksei niitä tunteja olisi voinut tehdä tiistaaina niikun sovittiin ja eikä tortaina vasta. niin vastaus oli että viikko oli myyty täyteen vaikka mulle ma. sanottiin että huomenna aloitetaan heti tutkinta koska ma. on myyty täyteen
laskusta tulee vielä melkoinen taistelu koska auto on ollut vasta 2kk. mulla

laskusta tulee vielä melkoinen taistelu koska auto on ollut vasta 2kk. mulla
toi lukon vaihto/vianetsintä on tunnin luokkaa. vaihtoivat mulle tos minimanin pihas kauppareissullaki yhden. siinä vaihdos pitää vingun kans oikasta 1 työvaihe nii säästää purkamista paljon 

grafteri ainavain remontissa tosi "osaavaa" porukkaa kokkolan pörhöllä kun kestää toistaviikkoa remontti ja sain siviiliauton ongelmat selville turbosta pako roottorin sipi poikki ja toisesta palanen loput vioittunutKakeK wrote:toi lukon vaihto/vianetsintä on tunnin luokkaa. vaihtoivat mulle tos minimanin pihas kauppareissullaki yhden. siinä vaihdos pitää vingun kans oikasta 1 työvaihe nii säästää purkamista paljon

Juhannus remppaa paalaajan kans mitäs muut touhaa
-
- Aktiivi
Ei täs ihmeempää nyt jussina kun mietitty miten vauhtia saadaan lisää seuraavaan skapaan, pirkkojen kanssa pelaamiseksi on vaan tahtonut mennä 

-
mä oon pelannu prikkojen kans
hieroin 2pv locoo ja kisakamppeita koppikärryyn, tavoitteena saaha locistiikka pelaamaan. järjestäny pakit uusiks turhat romut pois kyydistä, tehny rullakoita painavimmille kamoille ettei tarvii selkävääränä punnertaa. laitoin kumimaton kärrynpohjalle ja lisänny kiinnityskoukkuja. rengasteline on vielä ideoimatta ja tekemättä, tarvii koitella aisapainoa että mihinkäpäähän ne laittaa. ens vkl menee kupitteluun iskelmä himos festareilla joten kamppeet vois tässä viikolla laittaa jo kärryyn, loco ois puntareissa ja naruissa pikku tsekkauksessa muuten kisakuntoon valmis.

hieroin 2pv locoo ja kisakamppeita koppikärryyn, tavoitteena saaha locistiikka pelaamaan. järjestäny pakit uusiks turhat romut pois kyydistä, tehny rullakoita painavimmille kamoille ettei tarvii selkävääränä punnertaa. laitoin kumimaton kärrynpohjalle ja lisänny kiinnityskoukkuja. rengasteline on vielä ideoimatta ja tekemättä, tarvii koitella aisapainoa että mihinkäpäähän ne laittaa. ens vkl menee kupitteluun iskelmä himos festareilla joten kamppeet vois tässä viikolla laittaa jo kärryyn, loco ois puntareissa ja naruissa pikku tsekkauksessa muuten kisakuntoon valmis.
-
- Locost expertti
Värkkäilin puusta lapsille istuttavaa autoa 
Locosta jos lyhentäis vaihdekeppiä ja teippais korjatun takalokkarin, ei siinä muuta kait tartte tehdä.

Locosta jos lyhentäis vaihdekeppiä ja teippais korjatun takalokkarin, ei siinä muuta kait tartte tehdä.
-
Jarkko muuten....kun ekaks näjin kuvan tuosta paalaajasta niin hetkenpuolikkaan kävi mielessä et oot värkanny silppurin minnekkä tunget kaikki vialliset kulku/kilpa-ajoneuvot

Kyllähän tonne vois pieninä palasina kaikki harrastevehkeet ja siviiliautot nakkoa tarkalla on ollutkin ettei semmoinen ole tullut tehtyäTomi Jutila wrote:Jarkko muuten....kun ekaks näjin kuvan tuosta paalaajasta niin hetkenpuolikkaan kävi mielessä et oot värkanny silppurin minnekkä tunget kaikki vialliset kulku/kilpa-ajoneuvot![]()