Eiku Jarkko noin locost juniorina on vaan niin innokas, eihä hää oo ajanut ku vasta vuodesta 2006dani wrote:Se on vähän myöhässä tai sitten vaan tosi ajoissa. Nythän ainakin jää paljon aikaa kerätä tosi muhkea kisabudjetti kaudelle 2015.
JK 706
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: JK 706
Re: JK 706
Pänniny niin tuo väliin jäänyt kausi että aattelin tehä nyt auton ajokuntoon kun muuten on työrintamalla hiljasta että jos keväällä olis enempi töitä niin saa rauhassa työskennellä kun kalusto on jo viivallevalmis toki meen vielä penkittään parinviikon päästä joten tekemistä voi vielä joulunpyhiksi riittää mutta toivottavasti vehkeet pysyy läjässä ja saa sen jälkeen hyvillämielin hyllyttää locon kevääseen astiTomi Jutila wrote:Eiku Jarkko noin locost juniorina on vaan niin innokas, eihä hää oo ajanut ku vasta vuodesta 2006dani wrote:Se on vähän myöhässä tai sitten vaan tosi ajoissa. Nythän ainakin jää paljon aikaa kerätä tosi muhkea kisabudjetti kaudelle 2015.

Re: JK 706
[attachment=0]20141205_135641.jpg[/attachment) Tuommoinen ajettiin tallista tänään ulos ootteleen jäiden tuloa
- Attachments
-
- 20141205_135641.jpg (1.35 MiB) Viewed 4473 times
Re: JK 706
Oli muuten kohtuu räyhäkkäpeli locostin vanhalla varakoneella
lootaan pitäs saada vaan hitaampi välsä oisko kellään tiedossa?

-
- Ron Champion
- Posts: 651
- Joined: 31 Mar 2012, 22:35
Re: JK 706
Saisko tästä ideaa:kippo wrote:Oli muuten kohtuu räyhäkkäpeli locostin vanhalla varakoneellalootaan pitäs saada vaan hitaampi välsä oisko kellään tiedossa?
http://www.woodsport.org/joomla/index.p ... sd-gearbox
-
- Ron Champion
- Posts: 651
- Joined: 31 Mar 2012, 22:35
Re: JK 706
Tässä vielä artikkeli aiheesta:
http://www.wcengineering.com/articles/toyotatrans.html
Eli jos ymmärsin oikein, niin etuvetoisen corollan vaihdelaatikon voi istuttaa takavetoiseen MR2:seen. En tiedä sitten onko tästä mitään apua.
http://www.wcengineering.com/articles/toyotatrans.html
Eli jos ymmärsin oikein, niin etuvetoisen corollan vaihdelaatikon voi istuttaa takavetoiseen MR2:seen. En tiedä sitten onko tästä mitään apua.
Re: JK 706
Tuommoinen paperi lapun tuuppas mukaan kun käväisin tehopenkissä
Re: JK 706
Nonni. Ny ei oo 140 heppasella Yamahalla mitää jakoa. 

Re: JK 706
Tuohan on pelkkä paperilappuKakeK wrote:Nonni. Ny ei oo 140 heppasella Yamahalla mitää jakoa.
Re: JK 706
Oliko mitään ongelmia. Ei toi yläpää oo ennen noin romahtanut. Samaa on tullut 8500 asti.
Re: JK 706
Tyhjäkäynti suuttimia vaihdettiin kahesti että saatiin ajettua tasakaasulla penkin kaliprointi
-
- Ron Champion
- Posts: 553
- Joined: 06 Oct 2011, 15:36
- Location: Vaasa
Re: JK 706
Piti ihan silkasta mielenkiinnosta skaalata Fazun dyno tulokset (154HP / 110Nm) tuohon samaan kuvaajaan. Mopo on mopo, ei siitä pääse mihinkään 

- Attachments
-
- 1420902623988_FZ1.png (2.17 MiB) Viewed 4230 times
Iteku tekkee, niin saa semmosen ku tullee.
Re: JK 706
katoppas nyt olis teoreettiset mahdollisuudet pärjätä kun opettelis vielä ajaan
mutta toki onhan mulla paljon enempi painoa vietävänä vai oliko se niin että ylipaino on yli voimaa

mutta toki onhan mulla paljon enempi painoa vietävänä vai oliko se niin että ylipaino on yli voimaa

Re: JK 706
On se vaan ihmeellistä tuo voima. Tuohon pitäissss skaalata lisäks esim Peltosen Kaitsun Ooppelin käyrät, niin vois tosiaan ihmetellä juttuja, (kemora ainakin filmillä n1,19,2) tehoa n. 500hv. Tai sitten jonkun ison kartting auton käppyrät.
Re: JK 706
Kautta yritetty aloittaa "kävin hätyyttämässä maalaria että sais lasikuituosat paikalle"ehkä ensiviikolla nooh kisoihin kuitenkin aikaa ja ei ole kun sään armoilla olevat kylvöntyöt välissä ja ei yhtään muutakun haittas toi kisojen siirto aikusemmaksi olisivat nyt .er..leet siirtänyt sitte vaikka heti kolmella viikolla aikusemmaksi niin ei taas olis päättäjäis viikonloppuna ainakaan
ei ole kun yhet valmistujaiset ja lakkijaiset
