Page 7 of 13
Re: JK 706
Posted: 21 Nov 2014, 20:57
by Tomi Jutila
dani wrote:Se on vähän myöhässä tai sitten vaan tosi ajoissa. Nythän ainakin jää paljon aikaa kerätä tosi muhkea kisabudjetti kaudelle 2015.

Eiku Jarkko noin locost juniorina on vaan niin innokas, eihä hää oo ajanut ku vasta vuodesta 2006
Re: JK 706
Posted: 22 Nov 2014, 21:58
by kippo
Tomi Jutila wrote:dani wrote:Se on vähän myöhässä tai sitten vaan tosi ajoissa. Nythän ainakin jää paljon aikaa kerätä tosi muhkea kisabudjetti kaudelle 2015.

Eiku Jarkko noin locost juniorina on vaan niin innokas, eihä hää oo ajanut ku vasta vuodesta 2006
Pänniny niin tuo väliin jäänyt kausi että aattelin tehä nyt auton ajokuntoon kun muuten on työrintamalla hiljasta että jos keväällä olis enempi töitä niin saa rauhassa työskennellä kun kalusto on jo viivallevalmis toki meen vielä penkittään parinviikon päästä joten tekemistä voi vielä joulunpyhiksi riittää mutta toivottavasti vehkeet pysyy läjässä ja saa sen jälkeen hyvillämielin hyllyttää locon kevääseen asti

<200hv mielessä
Re: JK 706
Posted: 05 Dec 2014, 15:57
by kippo
[attachment=0]20141205_135641.jpg[/attachment) Tuommoinen ajettiin tallista tänään ulos ootteleen jäiden tuloa
Re: JK 706
Posted: 06 Dec 2014, 20:18
by kippo
Oli muuten kohtuu räyhäkkäpeli locostin vanhalla varakoneella

lootaan pitäs saada vaan hitaampi välsä oisko kellään tiedossa?
Re: JK 706
Posted: 06 Dec 2014, 20:58
by Tero Frondelius
kippo wrote:Oli muuten kohtuu räyhäkkäpeli locostin vanhalla varakoneella

lootaan pitäs saada vaan hitaampi välsä oisko kellään tiedossa?
Saisko tästä ideaa:
http://www.woodsport.org/joomla/index.p ... sd-gearbox
Re: JK 706
Posted: 06 Dec 2014, 21:02
by Tero Frondelius
Tässä vielä artikkeli aiheesta:
http://www.wcengineering.com/articles/toyotatrans.html
Eli jos ymmärsin oikein, niin etuvetoisen corollan vaihdelaatikon voi istuttaa takavetoiseen MR2:seen. En tiedä sitten onko tästä mitään apua.
Re: JK 706
Posted: 10 Jan 2015, 18:13
by kippo

- 1420902623988.jpg (1.5 MiB) Viewed 4343 times
Tuommoinen paperi lapun tuuppas mukaan kun käväisin tehopenkissä
Re: JK 706
Posted: 10 Jan 2015, 21:08
by KakeK
Nonni. Ny ei oo 140 heppasella Yamahalla mitää jakoa.

Re: JK 706
Posted: 10 Jan 2015, 22:56
by kippo
KakeK wrote:Nonni. Ny ei oo 140 heppasella Yamahalla mitää jakoa.

Tuohan on pelkkä paperilappu
Re: JK 706
Posted: 11 Jan 2015, 20:04
by pasi.t
Oliko mitään ongelmia. Ei toi yläpää oo ennen noin romahtanut. Samaa on tullut 8500 asti.
Re: JK 706
Posted: 11 Jan 2015, 23:07
by kippo
Tyhjäkäynti suuttimia vaihdettiin kahesti että saatiin ajettua tasakaasulla penkin kaliprointi
Re: JK 706
Posted: 22 Jan 2015, 16:48
by Antti Tuomainen
Piti ihan silkasta mielenkiinnosta skaalata Fazun dyno tulokset (154HP / 110Nm) tuohon samaan kuvaajaan. Mopo on mopo, ei siitä pääse mihinkään

Re: JK 706
Posted: 22 Jan 2015, 16:59
by kippo
katoppas nyt olis teoreettiset mahdollisuudet pärjätä kun opettelis vielä ajaan
mutta toki onhan mulla paljon enempi painoa vietävänä vai oliko se niin että ylipaino on yli voimaa

Re: JK 706
Posted: 24 Jan 2015, 09:12
by pasi.t
On se vaan ihmeellistä tuo voima. Tuohon pitäissss skaalata lisäks esim Peltosen Kaitsun Ooppelin käyrät, niin vois tosiaan ihmetellä juttuja, (kemora ainakin filmillä n1,19,2) tehoa n. 500hv. Tai sitten jonkun ison kartting auton käppyrät.
Re: JK 706
Posted: 24 Apr 2015, 22:56
by kippo
Kautta yritetty aloittaa "kävin hätyyttämässä maalaria että sais lasikuituosat paikalle"ehkä ensiviikolla nooh kisoihin kuitenkin aikaa ja ei ole kun sään armoilla olevat kylvöntyöt välissä ja ei yhtään muutakun haittas toi kisojen siirto aikusemmaksi olisivat nyt .er..leet siirtänyt sitte vaikka heti kolmella viikolla aikusemmaksi niin ei taas olis päättäjäis viikonloppuna ainakaan

ei ole kun yhet valmistujaiset ja lakkijaiset