Moro
Huomattiin viime kisassa että meillä on ohjausvaihteen tuennat hieman puutteelliset, ja siksi kyselen että miten hammastankoa saa tukea. Säännöt sanovat että: "Ohjaus on vapaa. Hammastangon kiinnityslaatoja saa vahvistaa."
Tulkitsenko tämän oikein kun oletan saamme vahvistaa hammatangon kiinnityslaattoja haluamallamme tavalla?
Ohjausvaihteen tuenta
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
vahvistaa saa. mutta kannattaa järki pitää siinäkin mukana. mielummin siirtyy iskusta tanko kun repee runko. tukivarret on lähteny kuitenkin jo kävelemään.
mulla tanko on kiinni jollain 30x30x2 kulmaraudalla. alkuperäisen kuvan latan mukaan. ei muita kiinnikkeitä. hyvin on pysyny kiinni vaikka onkin osuttu ja ulkoiltu useasti.
olikohan kannuksen pojilla ohuet lattaraudat ristissä kiinnityspisteiden välissä?
mulla tanko on kiinni jollain 30x30x2 kulmaraudalla. alkuperäisen kuvan latan mukaan. ei muita kiinnikkeitä. hyvin on pysyny kiinni vaikka onkin osuttu ja ulkoiltu useasti.
olikohan kannuksen pojilla ohuet lattaraudat ristissä kiinnityspisteiden välissä?
ohjausvaihteen tuenta
kyllä latat ristiin on laitettu n.3mm:stä. ja joka kerta on kääntyny kun on tarvinnu mutta ei sen kummemmin ole tarkasteltu miten on pysyny hammastanko paikallaan 

Haa. Hassun hauskasti tuo hammastanko (siis Markun kuvaiksen mukaisella kiinnityksellä) heiluu kuin mummon hammas ratista nypätessä. Syystä tai toisesta se pyrkii ylöspäin...
Joustoa ei ole kovin paljon mutta saattaa se muutamassa kaudessa lopulta nuljuttaa korvakkeen irti rungosta. Täytynee talvella suunnitella tohon jotain "hianoo".
T
Joustoa ei ole kovin paljon mutta saattaa se muutamassa kaudessa lopulta nuljuttaa korvakkeen irti rungosta. Täytynee talvella suunnitella tohon jotain "hianoo".
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.