Syyläreistä
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
-
- Uusi jäsen
- Posts: 17
- Joined: 22 Nov 2009, 14:02
Syyläreistä
Tere!
Clion syyläriä taitaa olla jonkun verran käytössä??
Onko jäähdytysteho riittänyt mopokoneisissa??
koko ja hinta (uutenakin) olisivat kohdallaan
Oletteko käyttäneet paisuntasäiliön lisäksi muita välisäiliöitä (swirl pot/ catch tank):?:
Clion syyläriä taitaa olla jonkun verran käytössä??
Onko jäähdytysteho riittänyt mopokoneisissa??
koko ja hinta (uutenakin) olisivat kohdallaan
Oletteko käyttäneet paisuntasäiliön lisäksi muita välisäiliöitä (swirl pot/ catch tank):?:
040 7798925
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Syyläreistä
joo ei r1 koneella lämpöongelmia kolmeen vuoteen clion syylärillä,hinta jotain 80€.joku volvon paisari ollu aina.
Re: Syyläreistä
Mulla on kans volvon paisuntasäiliö ja R1 orginal syyläris on 1.1 lukemat eli pitäisi varmaan olla sellainen korkki paisaris. Volvon paisarin korkis on arvo jotain alle 1:den, joten oletteko vaihtaneet " tiukeman" korkin ?Tomi wrote:joo ei r1 koneella lämpöongelmia kolmeen vuoteen clion syylärillä,hinta jotain 80€.joku volvon paisari ollu aina.
TAI 718
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Syyläreistä
ei mitään hajua volvolaisen korkin tiukkuudesta,hyvin on liemet pysyny korkin alla kun vaan muuten ei ole ollu reikiä missään.kun vaan kosanderipullon korkin saa auki niin hyvin menee.
-
- Site Admin
- Posts: 1751
- Joined: 11 Sep 2006, 16:54
- Location: Espoo
- Contact:
Re: Syyläreistä
Mä olen vetänyt ilman paisuntasäiliötä. Tarkoitus olisi värkätä joku puteli ens kaudeksi.
Veden lämmöt on ollut ihan ok Clion tsyylarilla. Öljyn lämmöt tosin nousee koviksi jos kierättää 12 tonnin tuntumaan koko kisan.
Veden lämmöt on ollut ihan ok Clion tsyylarilla. Öljyn lämmöt tosin nousee koviksi jos kierättää 12 tonnin tuntumaan koko kisan.
Re: Syyläreistä
0,75 näytti olevan Volvon korkissa joten aika matala... verrattuna orginal 1.1 bar.Mika wrote:Mä olen vetänyt ilman paisuntasäiliötä. Tarkoitus olisi värkätä joku puteli ens kaudeksi.
Veden lämmöt on ollut ihan ok Clion tsyylarilla. Öljyn lämmöt tosin nousee koviksi jos kierättää 12 tonnin tuntumaan koko kisan.
TAI 718
-
- Uusi jäsen
- Posts: 17
- Joined: 22 Nov 2009, 14:02
Re: Syyläreistä
Minkä kokoisen syylärin keulalle saa vielä mahtumaan
Kallistamalla saa korkeuden puolesta tietysti jonkun verran pelivaraa mutta leveys taitaa olla rajoittavampi. Ei kehtaa laittaa kallistuksen lisäksi vielä vinottain
Kallistamalla saa korkeuden puolesta tietysti jonkun verran pelivaraa mutta leveys taitaa olla rajoittavampi. Ei kehtaa laittaa kallistuksen lisäksi vielä vinottain
040 7798925
-
- Locost expertti
- Posts: 534
- Joined: 02 Sep 2009, 12:52
- Location: Vihti
Re: Syyläreistä
Korjatkaa jos olen väärässä, tämä Clion syyläri taitaa olla useammalla käytössä. Ohessa kennon mitat ja varaosanumeroa helpotukseksi. Itse meinaan laittaa tämän tai R1:sen orkkiksen.
Leveys: 377mm
Korkeus: 350mm
Paksuus: 23mm
Behr/Hella 8MK376720-021
Valeo 64-816656
Leveys: 377mm
Korkeus: 350mm
Paksuus: 23mm
Behr/Hella 8MK376720-021
Valeo 64-816656
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Syyläreistä
mittasin oman cliolaisen: clio 1.2 vm -90 ettepäin
kork. 380 kennon pääty metalleista mitattuna
lev. 440 koko roska päätyineen päivineen
paks. 30 kennon ritilöistä.
näitä olemassa kahta eri paksuutta,varaosamailman kautta voipi tulla kumpi vaan.ohuempaa en suosittele,van diemenin väihdelaatikko seivästi sen kovin helposti...ei kestäny antaa vauhtia...jäähdytysteho sama.
kork. 380 kennon pääty metalleista mitattuna
lev. 440 koko roska päätyineen päivineen
paks. 30 kennon ritilöistä.
näitä olemassa kahta eri paksuutta,varaosamailman kautta voipi tulla kumpi vaan.ohuempaa en suosittele,van diemenin väihdelaatikko seivästi sen kovin helposti...ei kestäny antaa vauhtia...jäähdytysteho sama.
Re: Syyläreistä
Onko kukaan kokeillut R1 omaa kennoa, riittääkö jäähdytysteho?
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Syyläreistä
en tiiä onks suomessa,mun mielestä ei kannata kokeilla kun clion syyläri on halpa,mahtuu juuri sopivasti nokkaan ja lämpöjen kans ei ongelmia ,85 astetta aina.BATMAN wrote:Onko kukaan kokeillut R1 omaa kennoa, riittääkö jäähdytysteho?
Re: Syyläreistä
Gsxr toimii ainaki omalla. En tiedä olisko jammu sitte alimitoittanu oman. Uskoisin et toimii jos konehuoneen tuuletus on hyvä (ritilöity)/sivut auki.
-
- Uusi jäsen
- Posts: 17
- Joined: 22 Nov 2009, 14:02
Re: Syyläreistä
Kiitoksia infoista
Itellä kun ei vielä ole lasikuituosia niin piti varmistella
Itellä kun ei vielä ole lasikuituosia niin piti varmistella
040 7798925
Re: Syyläreistä
Lähinnä sen takia kyselen, kun tulee aika tyrkylle sinne keulaan "jos"Tomi wrote:en tiiä onks suomessa,mun mielestä ei kannata kokeilla kun clion syyläri on halpa,mahtuu juuri sopivasti nokkaan ja lämpöjen kans ei ongelmia ,85 astetta aina.BATMAN wrote:Onko kukaan kokeillut R1 omaa kennoa, riittääkö jäähdytysteho?
tulee vaikka jonkinlaista lähikontaktia?
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: Syyläreistä
Tomi wrote:.ohuempaa en suosittele,van diemenin väihdelaatikko seivästi sen kovin helposti...ei kestäny antaa vauhtia...jäähdytysteho sama.