Tarvitsisin hieman vinkkejä työn alla olevan runkoaihioni muuttamiseksi prätkäkoneelle. Nyt oli jo aloitettu bemarin m10-koneelle ja laatikolle joten menee ainakin pitkittäiset alakehikon putket uusiksi.
Selväksi on käynyt ainakin jo että
- kuskin pitääkin istua oikealla puolella moottorin ja ohjauksen asemoinnin vuoksi
- kardaanitunneli tasan keskellä tai vähän enemmän vasemmalla puolella
- moottoritilan alimmaiset vinoputket suunniteltava uusiksi
Kaken peljättelemänä

siirryin etsimään R1-konetta koska itsellä aivan liian vähän ymmärtämystä prätkäkoneen muutoksista autokäyttöön, päässee käytännössä melkein vain loiskelevyn lisäyksellä öljypohjaan. Missä jammussa tuota hyväksyttyä koneeta löytyy, ainakin FZR ja YZF? oliko joku vuosimalliväli, joka soveltuu jostain syystä paremmin kuin muut? Ilmeisesti autoscoutista pitää hakea 145 tai 150 hv tehoisena.
Eli jos näihin saisi kommentteja, tai eriäviä mielipiteitä esittämiini hypoteeseihin, kiitos...
BTW, missä vaiheessa runkotarkastus, ennen lattian hitsausta?