Jari Kauttonen wrote:
Lista on pitkä ja lohduton:
1. perä on melko huonossa hantissa Jurvan jäljiltä, kiitos Pasin, pinjonia kiristeltiin siellä pariin otteeseen, eli se pitäisi saattaa kuntoon. Uusi banjo on odotellut jo riittävästi noita venäjän välityksiä, eli ihka uusi 3.9 välitys ja lukko paikalle.
2. Jäähdytys ongelmat pitäisi tappaa, hyllyssä odottelee uusi alumiini syyläri Locost mitoilla
3. Öljysäiliö puhaltelee edelleen öljyä pois, eli kai siihenkin pitäisi panostaa?
4. Pakosarjasta löytyi halkeama, eli sekin menee uusiksi samalla. Koitetaan tuota yleisintä prätkä sarjaa mitä kaikilla on.
5. Kai koneen sähköjäkin pitäisi hiukan siistiä ettei tarvi jeesusteipillä kasata nippuun konehuoneessa. Ja edelleen ajellaan kytkin pohjassa! Eli kai tuo puuttuva 1000rpm pitäisi kanssa saalistaa johtosarjasta talteen?
6. Kardaani tunnelikin kaipaisi säätöä ettei kovimmissa joustoissa nappaa kiinni.
Tossahan sitä listaa onkin taas riittämiin. Pitää siirtyä keskeytymättömään kolmivuoroon, eli 8h oikeita töitä, 8h kotihommia ja perheen kanssa ja 8h auton laittoa ja loput nukkumiseen... Tosin muutama työmatka pilaa taas osiltaan suunnitelmia

No niin Alastarolla tuli piipahdettua korjaamassa autoa eilen
1. Perä sanoi POKS! Eli tuo odotettu kävi, uusi banjo on kasauksessa ja pitäisi olla parin viikon päästä kunnossa.
2. Jäähdytys ongelma poistettu

30 astetta lämmintä ja koneen lämmöt nousi parhaimillaan 90 asteeseen!
3. Vanhalla säiliöllä mentiin vielä, mutta uusituilla linjoilla --> huomattavasti toimivampi kuin aiemmin.
4. Sähköjä uusittu huimasti (flekti, lämpöanturi ja vesipumppu

) eli tasan ne mitkä piti katkoa muiden töiden tieltä.
5. Kardaani tunnelille annetaan hiukan plasma hoitoa jossain vaiheessa, eli leikeillään kappaleiksi ja siirretään lisää hantinpuolelle
Tuosta on hyvä jatkaa taas ensi kesänä kun ollaan maisemissa...