TH 712 FIN
Moderators: Mika Hirvonen, Tomi Jutila, Antti Tuomainen
Re: TH 712 FIN
noo eiköhän tuollakin pääse ylipainoisiin ajamaan . selkeesti enemmän vääntöö kun mulla . vakio moottorista perk..... ja meillä on hierottu maa moottoria pirun pitkään. sulla on enemmän vaihteita . tässähän jää ylipainoisten luokassa selkeäksi altavastaajaksi
meillä kanssa 3500rpm 200 vääntöö ja jatkuu aikapitkälle. vetelissäkään ei tarvinnut kun 3 ja 4 vaihteita. kierroksen aikana vaihdetaan 2 kertaa vaihdetta. kerran isommalle ja kerran pienemmälle .
meillä kanssa 3500rpm 200 vääntöö ja jatkuu aikapitkälle. vetelissäkään ei tarvinnut kun 3 ja 4 vaihteita. kierroksen aikana vaihdetaan 2 kertaa vaihdetta. kerran isommalle ja kerran pienemmälle .
Re: TH 712 FIN
nii, ja sitte seuraavalla kierroksella 2 kertaa isommalle, ja taas seuraavalla kerran isommalle ja kerran pienemmällä, ja taas sitte seuraavalla kierroksella.....
-
- Locost Finland ry:n puheenjohtaja
- Posts: 3065
- Joined: 13 Feb 2007, 22:10
- Location: Jämsä
Re: TH 712 FIN
laskeskelin tossa mielessäni että vaihdan vaihdetta kemorassa 18-20 kertaa kierroksella riippuen että tuleeko hirsimökille nelosella vai vitosella
Re: TH 712 FIN
kattelin tossa videoo vuodelta miekka. toyotalla vaihdoin 7-9 kertaa kierroksella. jos välejä veti koville kierroksille niin tartti vaihtaa vain 7 kertaa. laskennallinen huippunopeus on sama molemmissa autoissa. toyotassa oli 5 vaihdetta (3-5 ajovaihteita) volvossa on vain 4 vaihdetta 3 ja 4 ajovaihteita. käyttöalue volvossa 3500-8500. toyotassa oli 5000-8000 jonkinlainen ajoalue. mutta eihän tällä nopeimpien toyotien kyytiin kerkeä sehän on selvä. ylipainoinen ja tehoton hyviin toyotiin verrattuna.
nooh me ajellaan tuomon kanssa ylipainosissa kilpaa
nooh me ajellaan tuomon kanssa ylipainosissa kilpaa
Re: TH 712 FIN
on teillä poijaat niin paljon voimaa ja vääntöä, ettei meirän autojen kartaanit kestäis teillä ollenkaan. eiköhän te oo ihan eri satasilla kuitenkin. eikä varmaan mennä suoralla laulaen ohi.
Re: TH 712 FIN
juu umpikypärästä ei laulu kuulu ja avokypärällä laulaessa voi ilma liikkua toiseen suuntaan 200 vauhdissa kun ohitatte . mutta jos kuitenkaan ette ohittaisi montaa kertaa kierroksella kisassa niin ollaan tyytyväisiä
Re: TH 712 FIN
Mä ohitan teidät kaikki.....Eikun tuotahan minä jo kokeilin Affella ja homma meni korjaamolle.
Teamin 712 kilpailulliset tavoitteet kaudelle 2011:
-ajetaan mahdollisimman paljon
-osallistutaan kaikkiin CUPin lähtöihin
-kalusto pysyy ehjänä eikä tarvitse avaamisia 2011...2013
-Markku ei ohita suoralla ennen jarruja (en nyt muista oliko tää kuitenkin ykkösenä listalla )
-Jälkimmäistä tietty helpottaa pirusti jos on aika-ajossa Markua hitaampi
T
Teamin 712 kilpailulliset tavoitteet kaudelle 2011:
-ajetaan mahdollisimman paljon
-osallistutaan kaikkiin CUPin lähtöihin
-kalusto pysyy ehjänä eikä tarvitse avaamisia 2011...2013
-Markku ei ohita suoralla ennen jarruja (en nyt muista oliko tää kuitenkin ykkösenä listalla )
-Jälkimmäistä tietty helpottaa pirusti jos on aika-ajossa Markua hitaampi
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: TH 712 FIN
on teillä niin kauheesti voimia käytössä ettei kehtaa edes tommoosella moponkoneisella705:lla ilmoittautua edes kisoihin kun häviää jo ennenkun ollaan lähtöviivalla
Re: TH 712 FIN
sinä kippo nyt menet kottikärryilläkin meitä kovempaa . eihän meillä tehoa ole. taitaa löytyä muualta ne teho koneet . hyvin nuilla ylipainoisilla voi harrastaa joukon jatkona saadaanpahan tekniikka kirjoa. eiköhän käres nähdä mopon koneita muutama toyota ja kenteis mazda?
-
- Site Admin
- Posts: 624
- Joined: 16 Jun 2006, 07:59
- Location: Pietarsaari
- Contact:
Re: TH 712 FIN
puhe hirvittävästä voimasta/väännöstä = henkinen yliote
Johan Svahn Motorsport -> johansvahn.com
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
FIA Spec. Triumph TR4 Historic Racer
Re: TH 712 FIN
juu saahan sillä haastettua ainaski itsensä kun voimaa on niin pitäshän tällä keritä. jos sitte ei kerkeekkään muiden vauhtiin mitäs sitteJohan Svahn wrote:puhe hirvittävästä voimasta/väännöstä = henkinen yliote
Re: TH 712 FIN
onneksi meillä ei tuomon kanssa ole turhia harhoja ajotaidoista . jätetään sekin muiden hommaksi .
Re: TH 712 FIN
Semmoista tuli tässä mieleen että pitäsiköhän renkaitakin hommata?
Jos noilla vanhoilla vielä pääsis...Saakos kuvioo leikata itte lisää jos meinaa vaadittu kuviosyvyys olla tiukassa
T
Jos noilla vanhoilla vielä pääsis...Saakos kuvioo leikata itte lisää jos meinaa vaadittu kuviosyvyys olla tiukassa
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: TH 712 FIN
Ahvenistolla tuli sitten poikettua. Kaikkien ennakko-odotusten vastaisesti suurempia vastoinkäymisiä ei ilmennyt ja kelikin suosi iltapäivästä. Cuppicamarot on näköjään ihan samanlaisia patenttikoosteita kuin locotkin, paitsi ettei ne kulje mihinkään ja kokoajan on pientä fiksattavaa. Ja tarttee olla viikonlopuksi oma tankkiauto bensalle ja toinen öljylle mukana jos meinaa enemmän ajaa... (vai miten se nyt meni, Putte )
Markun kolmelitranen murisee (hetkittäin toimiessaan) mukavasti ja poistuu BEAMsin edestä yhdellä suoralla tavoittamattomiin. Tunnustan hävinneeni teho/kulkukisan ja kunnolla.
T
Markun kolmelitranen murisee (hetkittäin toimiessaan) mukavasti ja poistuu BEAMsin edestä yhdellä suoralla tavoittamattomiin. Tunnustan hävinneeni teho/kulkukisan ja kunnolla.
T
-Sairas mieli ja luonnoton sorminäppäryys, siinä vasta sankari.
Re: TH 712 FIN
eipäs nyt vääristellä se oli 3.2 litranen vai miten se oli . tuomo siellä ohitteli meikäläisen kierroksella. kivaahan se olisi tuo ajaminen mutta ei taida meikäläisen kunto kestää ajamista. muutaman kierroksen ajoin ja nyt ei pysty mitään tekemään kun on paikat niin kipeät
ps: sarjassa saa olla täysviritettynä enintään 2l 8v.
ps: sarjassa saa olla täysviritettynä enintään 2l 8v.